Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos lapsiparkin työntekijä ei..

Vierailija
25.11.2013 |

Muistaisi lasten nimiä eikä muistaisi kenen lapsia kukanenkin on?

Kyse siis ammattilaistason urheilukeskuksen maksullisesta lapsiparkista..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 07:52"]

En tykkäisi, ei antaisi ainakaan ammattitaitoista kuvaa

[/quote]

Mitä ammattitaitoista?*reps*

Eihän lapsiparkissa työskentelevät ole mitään ammattilastenhoitajia, yleensä ilman koulutusta ovat.:)

Vierailija
2/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 07:52"]

[/quote]

Mitä ammattitaitoista?*reps*

Eihän lapsiparkissa työskentelevät ole mitään ammattilastenhoitajia, yleensä ilman koulutusta ovat.:)

[/quote] Kyllä hän on ammattitaitoinen siihen lapsiparkkihommaan. Mutta ei minunkaan mielestä kaikkien lasten nimiä tarvitse muistaa, enkä usko että sellaista onkaan joka muistaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja, joka näkee päivittäin noin 120 oppilasta. Jokaisen oppilaan näen 3-5 tuntia viikossa kolmen vuoden ajan. En millään opi kaikkien oppilaiden nimiä, varsinkaan niiden hiljaisimpien, jotka eivät koskaan viittaa tai häiriköi. Numerot annan tehtyjen töiden arvosanojen perusteella ja katson istumajärjestyksestä ja luokkakuvasta, kuka kukin on, jotta voin antaa mahdollisimman oikeanlaisen todistusarvosanan. Luen myös Wilmaa, mitä merkintöjä olen kenenkin kohdalle laittanut (aktiivisuutta, häiriköintiä, läksyt tekemättä, kirjat kotona jne.).

Vierailija
4/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että sillä yhtä huono muisti kun mulla.Kaikki ei vaan muista asioita.....

Vierailija
5/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tapaa työssään satoja lapsia viikottain en ihmettele sitten yhtään, ettei nimet kiinnosta. Työ on kuitenkin työtä 

Vierailija
6/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ehkä loukkaantua, tuntisin etten saa rahoilleni vastinetta, emme tulisi lapseni kanssa toiste ja kys. henkilöstä saattaisin laittaa arvovaltaisen huomautuksen ylemmälle taholle.

Vierailija
7/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettelisi. Kun itse olin lapsiparkissa töissä ei minulla ollut hajuakaan lasten nimistä tai kenelle he kuuluivat. Siksi lapset olikin numeroitu.

Vierailija
8/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 07:29"]

En yhtään ihmettelisi. Kun itse olin lapsiparkissa töissä ei minulla ollut hajuakaan lasten nimistä tai kenelle he kuuluivat. Siksi lapset olikin numeroitu.

[/quote]

Ei luulisi olevan liian vaikeata laittaa vaikka tarralla nimi paitaan kiinni, niin voisi kutsua lapsia nimiltä.

Vierailija
9/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 06:32"]

Saattaisin ehkä loukkaantua, tuntisin etten saa rahoilleni vastinetta, emme tulisi lapseni kanssa toiste ja kys. henkilöstä saattaisin laittaa arvovaltaisen huomautuksen ylemmälle taholle.

[/quote]

Heh, valota nyt vähän millaisen arvovaltaisen huomautuksen laittaisit ylemmälle taholle =D Kuulostaa ihan Hyacinth Bucketilta...

Vierailija
11/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse töissä sellaisessa paikassa jossa järjestetään lasten synttäreitä ja minä olen ohjaajana siellä, synttärit kestävät parituntia ja päivän aikana voi olla yhdellä ohjaajalla jopa neljä ryhmää. Itse yleensä muistan vain sankarin nimen ja iän, sekä parin mieleenpainuvimman lapsen nimen, ei puhettakaan että muistaisin kaikkien 15-25 lapsen nimet vaikka ne käytäisiinkin alussa läpi. Muistaisitko itse jossain lapsiparkissa jokaisen muksun nimen, ilman nimitarraa?

Vierailija
12/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn muistaa nopeasti isohkn määrän nimiä jos en ole kovin stressaantunut, mutta en suutu siitä että kaikki eivät ole samanlaisia. Mun nikopetteri ei ole koko maailman kuningas.

Vierailija
13/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 07:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 07:29"]

[/quote]

Ei luulisi olevan liian vaikeata laittaa vaikka tarralla nimi paitaan kiinni, niin voisi kutsua lapsia nimiltä.

[/quote]

Tietoturvariski. Ei ole mitään syytä kuuluttaa lasten nimiä kaikille.

Vierailija
14/14 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, jos muistaisi kaikkien lasten nimet ja vielä vanhemmatkin! Siellä lapsiparkissa on ihminen töissä eikä kone, toivoisin että keskittyisi tärkeämpiin asioihin kuin nimien muistamiseen, vaikka huolehtimaan lasten turvallisuudesta, se myös on NicoPeccaPetterin etu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi