miten saada mies tapaamaan lastaan ?
Miehellä uusi nainen jonka takua jätti meidät 3v sitten eikä ole halunnut lastaan tavata. Ei pidä mitään yhteyttä. Nyt lapsi alkanut kysellä isästään. Mitä voisin tehdä ?
Kommentit (16)
olen yrittänyt ottaa yhteyttä mieheen Puhelimitse. Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin, ei ole koko aikana vastannut. Nyt olen vasta aloittanut yrittämisen uudelleen lapsen vuoksi. Ap
Onpa outo isä. Suorastaan vastuuntunnoton.
En ymmärrä näitä naisiakaan jotka näitä limanuljaskoita ottavat? Kyllä joka retkulle näköjään ottaja löytyy.... itse en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka ei halua nähdä lastaan!
No kyllä se totuus varmaan on, että vahinkoraskaus ja usein vielä lyhyen tuttavuuden jälkeen. Olen melko varma, että ap. valehtelee...noista sanoista näkee sen läpi. Eli todennäköisesti tullut raskaaksi vahingossa, eikä ole edes seurusteltu....
Oma mieheni petti minua kerran kännissä ja joku lapsi sai alkunsa. Meillä jo perhe silloin eli lapsia ja monta vuotta yhdessä. Muija oli kuulemma sanonut, ettei tartte käyttää ehkäisyä, ei voi raskautua.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:38"]
No kyllä se totuus varmaan on, että vahinkoraskaus ja usein vielä lyhyen tuttavuuden jälkeen. Olen melko varma, että ap. valehtelee...noista sanoista näkee sen läpi. Eli todennäköisesti tullut raskaaksi vahingossa, eikä ole edes seurusteltu....
[/quote]
Miten se muuttaisi sitä, että isän tulisi ottaa vastuu lapsestaan?
12 jatkaa: Ihan sama mitä nainen sanoo. Mies varmasti osaa käyttää kondomia niin halutessaan.
kyllä me ihan ja ihan yhdessä asuttiin kunnes ero tuli. Helpompaa olisi jos kyse olisikin jostain yhden illan jutusta. Ei tarvitsisi miettiä miten saada isä uudelleen kiinnostumaan lapsestaan. Ap
miten tämä liittyy alkuperäiseen aihees
een ?????rquote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:44"]
Oma mieheni petti minua kerran kännissä ja joku lapsi sai alkunsa. Meillä jo perhe silloin eli lapsia ja monta vuotta yhdessä. Muija oli kuulemma sanonut, ettei tartte käyttää ehkäisyä, ei voi raskautua.
[/quote]
Me tiedämme tästä erosta ja sen syistä niin vähän, että emme voi alkaa tuomita ketään. Emme myöskään tiedä miksi mies ei tahdo tavata. Ikävä tilanne. Aika vähän tehtävissä.
eli olemassa siis on syitä jotka oikeuttavat oman lapsen hylkäämiseen? Mitähän ne voisivat olla? Itselleni ei tule mieleen yhtäkään ?
Kerros nyt ensin, miten kauan seurustelitte ennen raskauttasi ja oliko lapsi toivottu myös miehen taholta?
3 vuotta. Oli toivottu. Hellä ja rakastava isä ennen eroamme. Kaikki tuli ihan yllättäen.
Mitä keinoja olet jo kokeillut?