Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tv-sarja, mitä katsot vähän niinkuin salaa

Vierailija
24.11.2013 |

Minulla ehkä Lihamestarit ja Häähullut.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko kukaan enää Kauniita ja rohkeita? Nolottaa myöntää, mutta vuosien tauon jälkeen olen taas koukuttunut. Katson myös Sinkkuillallista ja Dieetit vaihtoon -ohjelmia.

Vierailija
42/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:23"]

pokka pitää., mut brittihuumori <3

[/quote]

Miksi tätä pitäisi katsoa salassa? Tietääkseni on ihan arvostettu komediasarja.

Minä en katso salassa mitään, olen ihan liian vanha sellaiseen peliin. Kerron kaikille, että olen koukussa Vauva-palstaankin ja jään juttuja täältä. Kauniita ja rohkeita katson tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jaan (enkä jään)

-36

Vierailija
44/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ensin Varastojen metsästäjistä, mutta sitten eräs ystävä sanoi, että siinähän on ihan lavastettuja tilanteita. Kun sen itsekin tajusin, niin kiinnostus hiipui.

Tarkoitan sellaista, että ensin yhdestä varastosta löytyy auton runko ja toisesta sen moottori (tietysti jossain pressun alla) tms. ja sitten on mukamas kamalan jännää, saako samat tyypit huudettua kummatkin. Ja kun ei saa, niin sitten tingataan ja ollaan loukkaantuneita jne. Se meklarikin tuntuu suosivan tiettyjä ihmisiä.

Vierailija
45/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset ja Tabu

Vierailija
46/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keeping up with Kardashians

Vierailija
47/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää

Vierailija
48/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus- ja syömishäiriöohjelmat, kuten Dieetit vaihtoon. Hamstraajista kertovat sarjat, joita katson sen takia, että olen hamstraajan tytär.

Vierailija
49/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnan kyselytunti!

Just mietin että olenpa minä tullut vanhaksi kun katselen politiikkaa torstai-iltapäivisin. En kyllä kehtaa kenellekään tutulle tunnustaa :)

Vierailija
50/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin miljonääriäidit, Dieetit vaihtoon

Vierailija
51/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuliko kakka jo?" sitä katson salaa.

Vierailija
52/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupan metsästäjät. Lopetetuista Kotikatu oli ykkönen ja tietty BB. Ai niin ja Samaa maata kolmoselta.

Ja kukaan ei usko, että olen mies, no ei se haittaa...

Vierailija
53/72 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:28"]

Salatuista elämistä Larin ja Eliaksen tarina. Katson sitä YouTubesta, kun muuten ei sarja kiinnosta pätkääkään.

[/quote]

Minäkin rupesin tuossa keväällä 2012 katsomaan uudelleen Salkkareita Larin ja Eliaksen takia. Sitten kun vielä Kallekin palasi sarjaan, niin johan muuttui vieläkin mielenkiintoisemmaksi. :P Toivon vaan, että Kallellekin tulisi joku romanssi jonkun miehen kanssa. Hävettäisi tunnustaa kenellekään, että fanitan poikarakkautta niin paljon, että sen takia katon Salkkareita. 

Vierailija
54/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin jokikisen jakson Sinkkulaivaa silloin, kun se tuli. Jos jäi jakso välistä, niin oli pakko kattoo netistä. Olihan se kömpelön näköinen ja halvalla tehty sarja, mutta käsittämättömästä syystä koukuttava. Katon myös Dietit vaihtoon - ohjelmaa ja Sinkkuillallista, jos satun huomaamaan ja tallentamaan digiboksille. Myös kaikki dokkarit ylipainoisista ja syömishäiriöisistä kiinnostaa. Niin ja Huumebisnes Oy:tä katon myös shokeerausarvon takia. 

Vierailija
55/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko edes myöntää.. Olen siis lapseton, 23v nainen. Seuraavia löytyy mun listalta:

-Teiniäidit, Teen Mom ja kaikki vastaavat
-Tanssin superäidit
-Salkkarit (ei onneks oo pakkomielle, tätä katson vaan satunnaisesti)
-Dietit vaihtoon ja muut laihdutusohjelmat on parasta viihdettä samalla kun itse levitän persettä sohvalla

Vierailija
56/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 00:03"]

Mä katoin jokikisen jakson Sinkkulaivaa silloin, kun se tuli. Jos jäi jakso välistä, niin oli pakko kattoo netistä. Olihan se kömpelön näköinen ja halvalla tehty sarja, mutta käsittämättömästä syystä koukuttava. Katon myös Dietit vaihtoon - ohjelmaa ja Sinkkuillallista, jos satun huomaamaan ja tallentamaan digiboksille. Myös kaikki dokkarit ylipainoisista ja syömishäiriöisistä kiinnostaa. Niin ja Huumebisnes Oy:tä katon myös shokeerausarvon takia. 

[/quote]

Katoin myös sillointällöin Tosielämän L-koodia ja L-koodiakin silloin, kun se vielä tuli. Niissä kiinnosti tyttörakkaus ja niiden naisten väliset suhteet. Vastaavanlaista sarjaa heteropariskunnista en olisi jaksanut katsoa. Heteroita nyt näkee muutenkin joka paikassa. :)

Vierailija
57/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mies tietenkin tietää tästä, mutta kukaan perheen ulkopuolinen ei. Saippuasarjoista tuo on paras. Toivoisin että Malcolm palaisi pian sarjaan - olisi silmänruokaa ;-)

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:00"]

Tunteita ja tuoksuja. En ainakaan myönnä että pidän sarjaa oikeasti hyvänä, vaan katson sitä "kun ei ole muutakaan tekemistä" ;-)

[/quote]

Vierailija
58/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love connection. Tosi noloa!!!

Vierailija
59/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan aika paljon tosi-tv:tä ihan häpeilemättä, mutta sellainen, jonka katsomista en edes minä kehtaa myöntää, on Paradise Hotel. Seurasin netistä (http://www.tv6play.se) Ruotsin, Norjan ja Tanskan versioiden jaksoja useamman kauden verran. Nyt ainakaan Tanskan jaksot eivät näy enää Ruotsin ulkopuolelle, harmi.

Vierailija
60/72 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 21:28"]

Salatuista elämistä Larin ja Eliaksen tarina. Katson sitä YouTubesta, kun muuten ei sarja kiinnosta pätkääkään.

[/quote]

Minäkin rupesin tuossa keväällä 2012 katsomaan uudelleen Salkkareita Larin ja Eliaksen takia. Sitten kun vielä Kallekin palasi sarjaan, niin johan muuttui vieläkin mielenkiintoisemmaksi. :P Toivon vaan, että Kallellekin tulisi joku romanssi jonkun miehen kanssa. Hävettäisi tunnustaa kenellekään, että fanitan poikarakkautta niin paljon, että sen takia katon Salkkareita. 

[/quote]

Sama juttu... Tietty tajuan, että tuon Elias+Lari -homojutun tarkoituksena on "myydä" tämä uusi sukupuolineutraali avioliittolaki nuorisolle, mut silti. Ei kai draaman tarvitsekaan olla realistista?! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä