Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-luvulla syntyneiden äidit... pitkä ketju. Todella kauhea ja hämmentävä.

Vierailija
22.09.2020 |

En tunnista tuollaisia ihmisiä oikeasta elämästä, mutta täällä niitä tuntuu piisaavan. Jotenkin outoa että nämä seitkytlukulaisten äidit on kuin jostain sadan vuoden takaa.
Oma äitini on syntynyt 50-luvulla ja oli kuopus perheessään, äitinsä, eli mun isoäiti oli jo aika vanha, syntynyt 1911. Mun isoäidillä oli "kova" ja raskas elämä, sekä fyysisesti ja myös henkisesti, sodat, iso liuta lapsia, mies jolla oli jonkin verran mielenterveysongelmia... mutta silti, hän oli aivan mahtava ihminen, huumorintajuinen ja kiltti, ei koskaan sanonut kenestäkään pahaa sanaa. Hän oli minulle maailman tärkein ihminen, ja oli äitini (tyttärensä) kanssa myös läheinen.
Minä, äitini, siskoni ja aikuinen tyttäreni viestitellään paljon netissä, ja varmasti jos isoäiti eläisi, hän olisi mukana ryhmässä ja viestittelisi ihan samalla tavalla. Jokainen meistä tuntisi toisensa niin hyvin että osaisi ostaa oikeanlaisia lahjoja jne.
Kun muistelen kavereiden äitejä kun olin lapsi, niin en muista että kukaan olisi ollut mikään tunnekylmä, narsisti tai mitä täällä nyt on tuossa ketjussa lueteltu, vaan ihan normaaleja ihmisiä kaikki oli.. tai no yksi oli vähän erikoinen kun kuului erääseen uskonlahkoon. Ja edelleen ne lapsuudenystävät joiden kanssa olen tekemisissä tuntuu olevan äitiensä kanssa hyvin läheisiä.
Sanokaa nyt hyvät seitkytlukulaiset, että kai muillakin oli normaalit äidit eikä vain mulla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi