Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu netissä vellova silmitön viha vanhempia miehiä kohtaan?

Vierailija
22.09.2020 |

Olen viimeisen parin vuoden aikana ollut huomaavanani että av:lla jotkut naiset kirjoittavat todella törkeään sävyyn vanhemmista herrasmiehistä. Törmäsin eilen ketjuun jossa ap kirjoitti että ei ikinä pystyisi seurustelemaan vanhemman miehen kanssa? Olen nainen ja en ymmärrä tätä ilmiötä. En ole törmännyt kirjoituksiin, jossa hopeaketut vihaisivat naisia. Mistä tämä viha johtuu ja onko se vain netissä, vaiko myös netin ulkopuolella?

Mitä asialle pitäisi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän omasta käytöksestään se johtuu. Ap esim. voisi lakata esittämästä naista.

Vierailija
2/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit nainen, tietäisit todella hyvin miksi yli-ikäisiä pappoja, jotka vonkaavat tyttäriänsä ja lastensa tyttärien ikäisiä naisia halveksutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjoittajat täällä vihaavat kaikkia miehiä. He tarttuvat sellaisiin ominaisuuksiin, joita streotyyppisesti pidetään negatiivisina, kuten korkea ikä, kaljuuntuminen, lihavuus jne. Heidän tarkoituksensa on vain haukkua miehiä mistä tahansa syystä, minkä keksivät. Ei sellaisten kiukuttelijoiden jutuilla kannata päätään vaivata.

Vierailija
4/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä negaa edellä aina joku seuravista:

- oman ikäisiä naisia haukutaan

- liian nuorista puhutaan kuin lihapaloista

- halutaan ihan tahallaan ärsyttää.

Varmaan on muitankin, mutta jos noita lähtisivät hopeaketut työstämään niin kantaisi pitkälle.

Vierailija
5/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset inhoavat keski-ikäisiä ja sitä vanhempia miehiä. Ja syy on näiden miesten omassa käytöksessä. Jos he osaisivat suhtautua nuoriin naisiin samalla tavalla ei-esineellistävästi kuin itsensä ikäisiin miehiin, mitään ongelmaa ei olisi.

Vierailija
6/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasyy olen varmaan minä. Rehellinen, vaatimaton sinkkumies, yli 40 vuotias. Suht kohtuu älykäskin kuvittelen olevani, mutta ikäisteni naisten silmissä olen hirviö, joka vain saalistaa nuorta lihaa. Mikäs siinä sitten.

Vierailija
7/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole nainen. Ne hopeaketut voisivat joskus sanoa jotain positiivista oman ikäisistä naisista, mutta ei, se omaa tytärtäkin nuorempi tyttöystävä pitäisi saada.

Vierailija
8/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska anonyymifoorumeilla sisällöstä...

50% on trollausta/provoja..

40% on trollaus/provo reaktiota..

5% on juoppojen/nistien hourailua

Vierailija
9/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasyy olen varmaan minä. Rehellinen, vaatimaton sinkkumies, yli 40 vuotias. Suht kohtuu älykäskin kuvittelen olevani, mutta ikäisteni naisten silmissä olen hirviö, joka vain saalistaa nuorta lihaa. Mikäs siinä sitten.

No saalistatko sinä? Haluatko seurustella ikäisesi naisen kanssa vai hänen tyttärensä?Tuntuu jo ajatuksenakin oudolta, että seurustelukumppani on oman lapsen ikäinen.

Vierailija
10/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua seurustella huomattavasti vanhemman ihmisen kanssa = vihaa??

Vierailija
11/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vihaa ole. Olen samaa mieltä harvaa vanhempaa miestä huolisin koska monella selkeä syy pariutua on että on nuorempi esittely esine puoliso. Hyviä kavereita osasta heistä kyllä saa, harvassa ovat ne parisuhteeseen sopivat kotka ovat aidosti sen naisen kanssa oli ikä sitten sama tai nuorempi eivätkä hae status symbolia. On mersu miehiä ja on sitten nuori nainen status miehiä.

Vierailija
12/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset inhoavat keski-ikäisiä ja sitä vanhempia miehiä. Ja syy on näiden miesten omassa käytöksessä. Jos he osaisivat suhtautua nuoriin naisiin samalla tavalla ei-esineellistävästi kuin itsensä ikäisiin miehiin, mitään ongelmaa ei olisi.

Tämähän on trolliketju, mutta mistä sinä tiedät, miten joku ihan tuntematon keski-ikäinen mies suhtautuu naisiin? Uskotko ihan vakavissasi, että yksikään keski-ikäinen tai vanhempi mies ei osaa pitää naisia ihmisinä?

Vierailija
13/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saalistatko sinä? Haluatko seurustella ikäisesi naisen kanssa vai hänen tyttärensä?Tuntuu jo ajatuksenakin oudolta, että seurustelukumppani on oman lapsen ikäinen.

Tärkeintä minulle on henkinen yhteys.