No niin, eli farkut kyllä mahtui jalkaan, mutta maha menee kuolioon...
Taas olen lihonut. Vähintään 5kg pois niin farkut istuu taas.
Olenpa pettynyt itseeni. Nytkin joustovyötäröiset housut jalassa...
Kuka tietää tunteen? 🙄😰😑
Kommentit (14)
Tiedän, mun välikausitakit ei mene kiinni. 😩
Minun nuoruudessani farkut olivat 100% puuvillaa. Joustokankaita ei vielä ollut. Farkut puettiin selällään maaten kosteina päälle. Ihme, että ikäpolveltani ei mennyt koko alaruumis kuolioon :)
Mun talvitakki pursuilee joka paikasta.
Kiitos vertaistuesta vaikkakin 😕 ääärgh
Pitää aloittaa taas se säännöllinen lenkkeily. Jostain syystä luulin, että sipsit, leivonnaiset ja viini "ei tartu" minuun... 😬
Tsemppiä kaikille. Itse päätin että isompia housuja EN osta (en ole laiha alun perinkään).
Ap
Tiedän tunteen. Itse jätän silloin napin auki suosilla ja kuron sen hiuslenkillä kiinni napinläveeen. Sopivan löysältä tuntuu masu silloin.
Aika kurjaa. Maha ei ehkä mene kuolioon, mutta liian pienien housujen kanssa painaa alaselkää mulla.
Mulla turpoaa maha päivän aikana. Riippuu tietysti siitä, paljonko tulee syötyä. Jos on pukenut juuri päälle mahtuvat vaatteet aamulla, niin illalla on napit auki. Siihen pitää vaan varautua tarpeeksi pitkällä paidalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vertaistuesta vaikkakin 😕 ääärgh
Pitää aloittaa taas se säännöllinen lenkkeily. Jostain syystä luulin, että sipsit, leivonnaiset ja viini "ei tartu" minuun... 😬
Tsemppiä kaikille. Itse päätin että isompia housuja EN osta (en ole laiha alun perinkään).
Ap
Joillekin herkut maistuu. Mullekin. Pitäis toisaalta olla ihan tyytyväinen.
Nostan vielä, en tiedä miksi 😑
Ap
Tsemppiä, mä niin tiedän tunteen. Yritän ja syödä fiksusti ja liikkua, mutta koko ajan paino näyttää hilautuvan ylöspäin. Viime viikolla yksityinen gynekologi piti minulle kauhean läksytyksen painostani. Minulle, 42-vuotiaalle! 😞 Oli kyllä todella masentavaa. En tiedä mitä tässä enää keksisi, en vaan saa painoa edes lievän ylipainon puolelle.
Leila Koo kirjoitti:
Minun nuoruudessani farkut olivat 100% puuvillaa. Joustokankaita ei vielä ollut. Farkut puettiin selällään maaten kosteina päälle. Ihme, että ikäpolveltani ei mennyt koko alaruumis kuolioon :)
Oli tiukkoja ja olin tosi laiha mutta silti mahaa puristi istuessa.
Voihan ton mahan pitää housujen päälläkin 😒
Täällä se tavallinen pms turvotus, parin päivän päästä taas normaali olotila.