Katsokaa tätä kuvaa, oikein epäitsekkään näköinen tyyppi
http://www.iltalehti.fi/viihde/201311230023739_vi.shtml
'
Ei yhtään ylimielinen/omahyväinen ilme, ei.
Kommentit (7)
"Kun olin ysiluokalla, mua oltiin erottamassa koulusta. Pari kaveria oli jo erotettu, meillä oli kauniisti muotoiltuna aika viliskanttinen frendiporukka."
Mua niin kiehuttaa nämä k-päät, jotka ei vielä aikuisenakaan tajua, että häiriintynyt käytöksensä oikeasti aiheutti harmia ja tuskaa opettajille, vanhemmille ja koulukavereille. On vaan niin hauskaa muistella että oltiin me sellasia koltiaisia, hehe. Tuokin pälli on todennäköisesti tuossa siksi, että joku jaksoi aina repiä pois pahanteosta ja potkia perseelle. Mäkin hei selvisin peruskoulusta, saanko mitalin?
Aina kun tuon jätkän pärstän näkee jossain mediassa, nousee melkein oksu kurkkuun. Ja sen musiikki on todella huonoa, sanoitukset ihan sieltä syvältä.
En edelleenkään ymmärrä, miten tuota voi joku tituleerata muusikoksi. Runoilija korkeintaan, eikä valitettavasti edes kovin lahjakas sellainen. Lauluääntä ei löydy yhtään ja räpätessäkin täytyy muuntaa ääntään korostaakseen "äänenmurrostaan". Varmasti seuraavan kymmenen vuoden aikana joutuu äänihuulileikkaukseen. Ja kouluaikana suorastaan vitutti nuo luokan häiriköt - kyllä sen kaikki tiesi, että yrittivät vaan peitellä tyhmyyttään häiritsemällä tunneilla. Ainahan voi alkaa räppäriksi, jos ei muuta osaa.
Ihanaa, olemuksen perusteella uskaltaisin väittää, että on maailman sydämellisin, anteliain, lojaalein ja humaanein tyyppi!
HYIII YÖÖÖK!!!!!