Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa lähteä tänään pikkujouluviettoon....

Vierailija
23.11.2013 |

olen odottanut tätä ihan sikana, en ole pitkään aikaan käynyt missään pidemmän kaavan mukaan (raskaus, imetys, töissä viikonloput, uusi raskaus, imetys...) ja nyt kun vauva on 7kk lähden keilaamaan ja sitten syömään ja ehkä yhdelle, vauva on isänsä kanssa, esikoinen mumman ja vaarin luona. 

Nyt ei sitten yhtäkkiä mukamas huvittaiskaan lähteä, jonkinlainen mökkihöperyys kai kun ei tiedä enää miten olla muitten seurassa =/ 

Ensaanut nukuttuakaan kuin joku 3h yöllä, enkä ole mitään pystynyt syömään...

En tiedä miten pukeutua, miten meikata, miten laittaa hiukset ja ääääääääh =/

No, kyllä tämä tästä, ihmiset joiden seurassa lähden ovat ihania, ei lähimpiä ystäviä mutta yhteinen lemmikkiharrastus ja yhdistyksen toiminta nyt on aiheuttanut sen että enemän välillä viettänyt näiden kanssa aikaa kuin ystävien.

Mutta tämä "en osaa en pysty en kykene tulen nolaamaan itseäni"-fiilis.... plääääh =/

(Ja mulla on valmiiks ikävä vauvaa vaikka se nyt nukkuukin sylissäni.....)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa ja nauti ystäviesi seurasta -- kyllä olosi tutussa seurassa varmasti rentoutuu ja miehesi pärjää hienosti vauvan kanssa, onhan hän jo 7 kk ja teidän toinen lapsi. Meillä about samanikäinen vauva ja isä pärjää kotona kyllä hienosti, kun minulla menoa.

Vierailija
2/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vauvalla ja esikoisella ole sama isä vai miksi miehesi ei hoida samalla myös esikoista? Pahalta kuulostaa myös se, että on ikävä vauvaa muttei vanhempaa lasta, onko hän perheessänne ulkopuolinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 13:21"]

Eikö vauvalla ja esikoisella ole sama isä vai miksi miehesi ei hoida samalla myös esikoista? Pahalta kuulostaa myös se, että on ikävä vauvaa muttei vanhempaa lasta, onko hän perheessänne ulkopuolinen?

[/quote] No läpätiläpä =D Sama isä on, esikoinen nyt vain rakastaa mummaa ja vaaria ja hänkin on heille rakas ja mielellään viettävät aikaa yhdessä, ja paremmin tämä eka "ero" sujuu kun mies voi keskittyä pelkästään vauvaan =) Ja koska esikoinen on jo 2,5v, olen ollut jo monta yötä hänestä erossa (yövuoroja töissä esim) ja tottunut siihen että hän ei aina ole kotona =)

Vierailija
4/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 13:09"]

Pidä hauskaa ja nauti ystäviesi seurasta -- kyllä olosi tutussa seurassa varmasti rentoutuu ja miehesi pärjää hienosti vauvan kanssa, onhan hän jo 7 kk ja teidän toinen lapsi. Meillä about samanikäinen vauva ja isä pärjää kotona kyllä hienosti, kun minulla menoa.

[/quote] Kiitos viestistäsi, tuli parempi mieli =)

Vierailija
5/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeasti ymmärrä naisia, jotka hautautuvat kuukausiksi neljän seinän sisään vauvan takia ja sitten menee sormi suuhun kun pitäisi mennä vaivaisiin pikkujoulujuhliin! Ap:n aloitus kuulostaa aivan uskomattomalta...

Vierailija
6/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti, se on koko jutun idea... Älä mieti meikkejä tai pukeutumisia liikaa..

Laitat sen mitä laitat ja ei sillä niin väliä... pääasia että menet paikalle! Syöt hyvin ja juot pari ihanaa drinksua.. juttelet muiden ihmisten kanssa! Lapsesi ovat hoidossa ja heillä ei ole mitään hätää :) 

Vierailija
7/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 13:57"]

Minä en oikeasti ymmärrä naisia, jotka hautautuvat kuukausiksi neljän seinän sisään vauvan takia ja sitten menee sormi suuhun kun pitäisi mennä vaivaisiin pikkujoulujuhliin! Ap:n aloitus kuulostaa aivan uskomattomalta...

[/quote]Olen minä käynyt kahvilla ystävien luona vauvan kanssa ja talkoissa/kokouksissa yhdistyksen touhuissa, mutta viihteelläen ole käynyt pitkään aikaan. Se pätkä kun olin olin töissä välissä tein vuorotöitä ja satuin olemaan viikonloput töissä aina kun jotain tapahtui. Ja molemmat vauvat ollut tissitakiaisia, eivät ole huolineet pulloa eikä tuttia, nyt voin lähteä kun vauva juo mukista ja syö hyvin kiinteitä eikä ole enää niin riippuvainen minusta. 

Vierailija
8/8 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups, nyt minä lähden... kauppaan hakemaan huomisen leivontatarvikkeet ja kotiutumismässyjä, ja sitten keilaamaan =) Kyllä tästä hyvä ilta tulee, kummasti auttoi kun kuuntelin hyvää musiikkia tuossa kun pukeuduin ja meikkasin =D

NOFX, tuo vanha hyvä ystävä..... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi