Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
303 500 euroa erorahaa
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
12 kk palkka on täysin normaali eroraha johtajilla.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 12:00"]
Miksi ilmaiseksi olisi lähtenyt?
[/quote]
Kukas väitti, että pitäisi? Sen luit jostain rivien välistä:)
Täysin normaalia vähän matalammallakin tasolla että työsopimusta tehdessä määritellään eroraha. Itse olen pörssiyhtiössä ns. keskitason pomo, ja mullakin on työsopimuksessa määrätty erorahan suuruus. Tässä firmassa on näin kaikilla jotka käyttävät prokuraa ja/tai työnantajan direktio-oikeutta suhteessa työntekijöihin. Mulla on eroraha 3 kk palkka + siihen asti tienatut bonukset lisättynä yhdellä vuosineljänneksellä.
Alue: Aihe vapaa
Elopilla 25 miljoonaa. Vielä on naisilla pitkä matka samoihin tuloihin.