Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan silmäpelin ja parituksen loppumaan työpaikalla?

Vierailija
22.09.2020 |

tämä on jo kolmas työpaikka kolmen vuoden sisällä missä olen ainoa nainen. Nykyisessä työpaikassa tilanne on mennyt pahemmaksi kolme miestä yrittää kanssani silmäpeliä, pyytää lounaalle tai syömään samaan aikaan jne..
Pahemmaksi mennyt sillä pomo ei välitä on itsekin mies ja tänään sanoi että "X ja "Mikko" olisitte hyvä pari! Miten teillä menee?" Teemme "Mikon" kanssa töitä projektissa ja en ole kiinnostunut työpaikan miehistä, koska olen kaukosuhteessa ja poikaystäväni asuu ulkomailla. En ole sanonut seurustelevani, koska edellisessä työpaikassa minulle sanottiin ettei suhteeni ole aito koska mies asuu muualla emmekä voi nähdä usein. Pelkään jo tulevaa pikkujoulua, koska kuulin niiden olevan hurjia tässä yrityksessä. Poikaystävälleni olen uskollinen ja rakastan vain häntä. En ole vastannut silmäpeleihin ja yritän vetäytyä mutta hankalaa on joka kerta. Mikä avuksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin ei ole pakko osallistua.

Vierailija
2/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluihin ei ole pakko osallistua.

Yritän kehitellä tekosyyn ettei tarvitse osallistua pikkujouluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse kyllä vastaavassa tilanteessa jättäisin osallistumatta pikkujouluihin (omat menot eivät kuulu työkavereille/pomolle) ja kertoisin olevani parisuhteessa. Voihan sitä valehdella, että mies on tällä hetkellä ulkomailla työkomennuksella, niin siksi ette asu yhdessä tai näette harvoin. Pieni valkoinen valhe ei aina ole paha juttu, jos siitä ei seuraa muille ihmisille vahinkoa.

Vierailija
4/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta tuo seksuaalisuus on aika voimakas vietti. Sen pitämiseksi kohtuudessa niiden sun työpaikan miesten pitäisi osata käyttäytyä, hmm, sivistyneesti. Ilmeisesti eivät ihan osaa. Syy siis ei ole sinussa, muista se. Mutta valitettavasti se ei oikein auta tässä tilanteessa.

Paksumpi nahka, ja vähän liioittelua tai suoranaista epärehellisyyttä poikaystävästä puhuttaessa? Jos sinua kohdellaan epäasiallisesti, ei minusta ole syytä olla täysin rehellinen. Eli kerrot miehestäsi (nimenomaan tällä sanalla) ja miten hyvin teillä menee. Jätät kertomatta se kauko-osan, yksinkertaisesti.

Vierailija
5/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono -1/5

Vierailija
6/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa. Miesvaltasilla aloilla on lottovoittoa vastaava tilanne jos olet saanut työpaikan jossa a)sinuun ei kukaan ihastu b)kukaan ei sinua ahdistele fyysisesti c)kukaan ei heitä pervoa läppää vaan käyttäytyy asiallisesti herrasmiehen tavoin.

Mitä isompi firma niin sitä asiallisempaa käytöstä. Yleensä. Ja joka työpaikalle kuuluu kiintiönä ainakin se yks m*lkku.

Otan lähinnä imarteluna jos joku ihastuu, kääntöpuolena olenkin usein se ihminen kenestä supistaan selän takana. Siellä ruoditaan yhteen hiileen jokainen tekemäni ele joka voisi viitata johonkin ihastumiseen. En jaksa välittää.

Eli joko rennompi ote työhön tai alan vaihto. 20v päästä tilanne on toinen, kun nää iäkkäät pervot eläköityy ja nuoremmat toivottavasti pysyvät jatkossakin asiallisempana. Toki sillon ollaan jo niin rupsahtaneita, että näitä ongelmia ei enää ole.

Vierailija
7/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Tosihuono.

Olen miesvaltaisella alalla ja tottakai käyn duunikavereiden kanssa lounaalla.

Silmäpeliä? Mitä ihmettä? Olen töissä. En vapaalla.

Vierailija
8/12 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle tuli kutina, että oot ihastunu tohon "Mikkoon", etkä halua myöntää sitä edes itselles.

Vierailija
9/12 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mulle tuli kutina, että oot ihastunu tohon "Mikkoon", etkä halua myöntää sitä edes itselles.

Itse taidat olla ihastunut mikkoon, minä rakastan poikaystävääni.

Vierailija
10/12 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti minun Mikosta!

Vierailija
11/12 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa. Miesvaltasilla aloilla on lottovoittoa vastaava tilanne jos olet saanut työpaikan jossa a)sinuun ei kukaan ihastu b)kukaan ei sinua ahdistele fyysisesti c)kukaan ei heitä pervoa läppää vaan käyttäytyy asiallisesti herrasmiehen tavoin.

Mitä isompi firma niin sitä asiallisempaa käytöstä. Yleensä. Ja joka työpaikalle kuuluu kiintiönä ainakin se yks m*lkku.

Otan lähinnä imarteluna jos joku ihastuu, kääntöpuolena olenkin usein se ihminen kenestä supistaan selän takana. Siellä ruoditaan yhteen hiileen jokainen tekemäni ele joka voisi viitata johonkin ihastumiseen. En jaksa välittää.

Eli joko rennompi ote työhön tai alan vaihto. 20v päästä tilanne on toinen, kun nää iäkkäät pervot eläköityy ja nuoremmat toivottavasti pysyvät jatkossakin asiallisempana. Toki sillon ollaan jo niin rupsahtaneita, että näitä ongelmia ei enää ole.

Itse tutustuin töissä yhteen mieheen ja hänestä tuli mulle hyvä ja tärkeä kaveri. Myös mieheni tuttava nykyään. Emme töiden puolesta ole nähneet pitkään aikaan. Mitään väärää meidän välillä ei ikinä ole tapahtunut. Olemme halanneet ja vietimme joskus taukoja yhdessä jne.

Jos haluaa välttää kaikki pskapuheet ja juorut nii kannattaa pitää kaveruuskin poissa muiden näkyviltä. Tästä seurasi nimittäin aika räikeitä juttuja siellä täällä.

Hirveän loukkaavaa kun sulle isketään jakorasian maine vaikka et olisi yhtää kellekään antanut töissä ja kuormasta ei olis syöty palaakaan. Nöyryyttävää!!!!! Loukkaa jokaista osapuolta jos molemmat varattuja.

Ihastumisia sattuu, silmäpeliä sattuu. Antakaa muiden olla. Jos muut tekee työnsä niin keksikää omia ajatuksia ja mielenkiinnon kohteita toisten ihmisten välien setvimisen sijaan. Aika säälittävää 🥱😂😅

Tiedän tasan puheet. Silti minulta ei kukaan kysy suoraan 😪 olisi edes sijaa oikaista.

Sitten jos olisin oikeasti jakis niin hävettäisi aiheesta ja itsepä körsisin. Vaan en oo. Oon oikeesti kiltti. Haluja on mullakin mut en oo tyrkky.

Kyllä sitä näkee komeita miehiä joka työmaalla 👍🏻 so?

Vierailija
12/12 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinmuodostus loppuu parittelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi