Miksi porukat kulkee kännyt käsissä?
Aikovatko jatkaa kun tulee pakkaset? En ymmärrä mitä niin mielenkiintoista siellä on. Kertokaa mistä jään paitsioon, kiitos.
Kommentit (10)
Öö, kuulokkeet korvilla ja puhelin kädessä
Mullon puhelin kädessä töissäkin aina kun pystyy. Facetan tai oon av:lla. Pakkasella voi käyttää sormettomia hanskoja.
Tai ehkäpä käyttää karttaa, bussiaikatauluja...
Älypuhelimet koukuttaa. Ei siinä muuten mitään, mutta rasittaa kun ihmiset kävelevät päälle, kun eivät kerkeä katsoa eteensä.
Olen huomannut saman asian... Juu, onhan porukka nykyään todella sosiaalista, mutta itse sivusta seuranneena kaipaisin joskus jotain ihan aitoa keskustelua ympärilläni... Sen sijaan kuulen hiljaista naputusta, kun sormet koskettavat näyttöä... Jotenkin melankolista, kun miettii...
Mitenköhän tää naputtava kansa olis muuten selvinny tsunamista, kun kaikki tuijottaa kännykkää koko ajan :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 22:55"]
Olen huomannut saman asian... Juu, onhan porukka nykyään todella sosiaalista, mutta itse sivusta seuranneena kaipaisin joskus jotain ihan aitoa keskustelua ympärilläni... Sen sijaan kuulen hiljaista naputusta, kun sormet koskettavat näyttöä... Jotenkin melankolista, kun miettii...
Mitenköhän tää naputtava kansa olis muuten selvinny tsunamista, kun kaikki tuijottaa kännykkää koko ajan :D
[/quote] Mita tapahtuisi jos joku hakkeroisi ja tekisi kaikki tornit toimimattomiksi vaikka viikoksi?
Mulla on usein kaupassa puhelin kädessä, koska ostoslista on siinä. On oikein sovellus asiaa varten. Bussissa taas palstailen. Kadulla katson karttaa/reittiohjeita.
Whatsapp-viestejä kirjoitan ja luen. Selaan radiokanavia. Siinäpä ne minun syyni. Vierailla seuduilla tietty voin katsoa karttaa.
Ei tästä tarvitse huolestua, kaupunkiliikenteen ja kanssaihmiset pystyy huomioimaan kun vähän harjaantuu. Ihan helppoa; esim. autoin tänään eksynyttä turistia, otin luureista äänet veke ja kävin keskustelua katsoen toista silmiin.
Asun USAssa ja minulla ei ole kannykkaa (tai on kolme toimimatonta keittion romulaatikossa). En ole niin tarkea ihminen etta pitaisi joka hetki olla tavoitettavissa. Jos jollakin on asiaa, soittakoon lankapuhelimeen jonka aanentoisto on erinomainen ilman mitaan suhinoita.
Minulla oli aikoinaan yksi ensimmaisia autopuhelimia, sellainen kolmen tiiliskiven painoinen ja siita taisi jaada antipatia kannettaviin vempaimiin kun ei autossakaan saanut olla rauhassa. Elama on ihanaa ilman kannya.
ite luen aina tätä vauva.fiä. tai kaksplussaa.