Miksi teettte niitä lapsia jos teillä ei ole
varaa elättää niitä itse omalla työnteolla?
Se on väärin. Lapsikin oppii että äiti ja isi on kotona, lapset vielä viedään
hoitoon että saa syödäkseen ruokaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:05"]
Lapset tulee kun on tullakseen.
[/quote]
Ehkäisy on keksittyä, eikä siitä kannata varsinkaan köyhien säästää!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:05"]
Lapset tulee kun on tullakseen.
[/quote]
Ehkäisy on keksittyä, eikä siitä kannata varsinkaan köyhien säästää!
[/quote]
Indeed. Tulee halvemmaksi ehkäistä kuin kasvattaa sitä lasta.
Minäkin haluaisin tietää, miksi pitää tehdä lapsia, jos alusta asti on tiedossa, ettei rahat tule riittämään.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:57"]
varaa elättää niitä itse omalla työnteolla?
Se on väärin. Lapsikin oppii että äiti ja isi on kotona, lapset vielä viedään
hoitoon että saa syödäkseen ruokaa.
[/quote]
Eikö tää oo jo vähän väsynyt aloitus
Yritä nyt hiuka edes
Lapsille normaali perhe missä vanhemmat käy töissä! Ei mitään naurettavia opiskeluja, ensin koulu ym. sit perhe ja ura! Niin on aina ollut nykyään on ihan naurettavaa...
Ei oo pakko asua Helsingissä. Muualla on varaa elellä yhdenkin vanhemman tuloilla ja olla läsnä lapselle. Jännää!!
Jos et osaa tuota päätellä niin et ole oikea ihminen tuomitsemaan kenenkään lisääntymisiä
No ehkäisy (pillerit, jotka olitn kellontarkasti) petti eikä haluttu tehdä aborttia kun kuitenkin oltaisiin vuoden sisällä alettu yrittämään raskaaksi tulemista. Oltiin siis tuolloin perusopiskelijoita molemmat. Olin 2 v kotona lapsen kanssa, mies valmistui ja aloitti jatko-opinnot. Lapsen mentyä tarhaan minä valmistuin, sain töitä, mies väitteli, sai töitä.
En nyt osaa meitä minään luusereina pitää, kuten kummankin palkka on kuitenkin yli keskiarvon eikä tule mieleenkään valittaa esim. veroista. Tämä muuten toistuu jo toisessa sukupolvessa, meidän vanhempamme olivat myös opiskelijoita kun synnyimme (70-luvulla) ja sen jälkeen valmistuivat ja ovat tienanneet hyvin (sanoisin että ovat ylempää keskiluokkaa).
Lapsia ei tehdä. Lapset tulee kun on tullakseen.
Perheitä on erilaisia deal with it!