Lue keskustelun säännöt.
Hoh hoijakkaa.Hanki hei tohon kostokierteeseen apua.
22.11.2013 |
Tajuatko ollenkaan kuinka tyhmiä noi sun viinanjuonti väitteet on.Jos kuulen kerrankin moisen väitteen siitä poliisin tyttöystävästä,sä olet taas oikeudessa.Raivoraitis lenkkeilijä.Ei käy alkossa! Hae apua noihin sun mielikuvitustarinoihisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä ymmärrän että olet kateellinen kauniista naisista mutta noi sun perättömät herjaavat tarinat on törkeitä!Todella vinoutunutta ajattelua.