Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerimpiä puhelinmyyntikampanjoita ikinä...

Vierailija
22.11.2013 |

Tänään soitettu sekä mulle että miehelle. Ala tilaamaan kuukausittain kyniä! Näytekynä ilmaiseksi. Mitä, etkö tilaa kynää? ILMAINEN näytekynä. Niin, mutta kun tämän ensimmäisen saa ILMAISEKSI.

Niin, ja sitten niitä maksullisia kyniä + laskuja tulvii postilaatikkoon ja peruuttaminen on mahdotonta.

Mainoskyniä saa lähes joka päivä ilmaiseksi töiden yhteydessä eri tahoilta. Kaupasta saa kyniä vaivatta. Miksi mä tilaisin kyniä kuukausittain postitse? Mikä järki tässä on? Ja miksei myyjä usko, jos sanoo ei kiitos ja haluaa lopettaa puhelun, pajatus vaan jatkuu ja lopulta pakko vaan lyödä luuri korvaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh,eipä ole vielä tuollaista tullut :) Ja kannattaa tilata suoramarkkinointikielto, vähentää huomattavasti tuollaisia puheluita.

Vierailija
2/2 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on joskus ollutkin. En ymmärrä, miksi se pitää uusia säännöllisin väliajoin? Eikö voitaisi lähteä siitä, että jos joku kaipaa noita myyntipuheluita, niinvoisi hakea itselleen suoramyynti sallittu-statuksen. Jos ei sitä erikseen ole hankkinut, ei suoramyyntipuheluita saa soitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla