Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan huono iho tuolla Jenni Vartiaisella...

Vierailija
21.11.2013 |

Jotenkin tunkkaisen näkönen, liikaa pakkelia ja iho näytti rasvaiselta ja finniseltä... :( Olen pettynyt, kuvissa Jenni on näyttänyt freesimmältä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:42"]

Jotenkin tunkkaisen näkönen, liikaa pakkelia ja iho näytti rasvaiselta ja finniseltä... :( Olen pettynyt, kuvissa Jenni on näyttänyt freesimmältä.

[/quote]

katsoin samaa. ja tuo tumma tukka vain korosti sitä, Jenni näytti jotenkin kolkolta ja kovalta huonolla tavalla, ehkä stailausta voisi välillä muuttaa tuollaisesta kalpeasta, kuulaasta ihosta ja mustasta tukasta sellaiseen pehmeämpään suuntaan, naamaa pari sävyä enemmän väriä ja hiuksista taas aavistuksen vaaleammat/ruskeammat. mietin muuten tässä että jenni voisi olla ihan blondina myös aika nätti. näyttäisi ehkä vähän kim basingeriltä?

Vierailija
2/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, iho oli kummallisen rasvainen ja kelmeä, ihan kun pakkelilla olis yritetty peittää aknea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no mun mielestä ihan todella kaunis ja iho kuulas.

Vierailija
4/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäki oon yllättynyt, et ihminen sekin vaan on.

Vierailija
5/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa, että naiset luovat toisilleen ne pahimmat ulkonäköpaineet. Kukaan mies olisi tuskin pannut merkille jotain Jennin ihon tunkkaisuutta ym.

Vierailija
6/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on olemassa ihmisiä, jotka ei tajua että lehtien kuviin yms kaikki käsitellään ja muokataan, sehän vasta olisikin jos kuvissa iho näyttäisi finniseltä. Haloo, keskiajallako elätte!

Vierailija
7/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten, jos on huono iho? Huono meikki on tietysti asia erikseen.

Vierailija
8/9 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihotauti ja suunympärys ja posket on ruvella ja punoituksella. Joku sanoi, ettei tuota muka kukaan huomaa...no, en ole julkkis, enkä katkera, mutta kuitenkin : /

Vierailija
9/9 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitteko iho ongelmaiset tämän: helppo apu acneen. http://blogit.iltalehti.fi/mademoisellepigalle/2013/10/16/minun-ihoni-pelastus/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän