Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas tuossa kysymys mieleen...

Vierailija
20.07.2006 |

Onko teidän mielestä 14-24 kertaa viikossa paljon/vähä/normaalisti seksiä siis niin että laukeaa? Tähän lasketaan siis peppuun panot, suihinotot, ym...

Entäs leikkiminen/ parinvaihto, kimppakivat ym... Harrastatteko? Meillä alettiin harrastaa parinvaihtoa 6v sitten ja toimii loistavasti!

Mä olen miehen kanssa pitänyt sitä normaalina mutta ei kai sitten ole?!?

Ehkä myö ollaa sit epänormaaleja...

Terv: Domina ammatiltaan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun kaikki on täyspäisiä aikuisia ja kaikki osapuolet täysin ok homman kanssa, niin on silloin ihan tarpeeksi " normaalia" , riippumatta siitä, mitä puuhataankaan.

Mun mielestä 14-24 kertaa viikossa on paljon. Sellaista saattaa olla meillä ajoittain, mutta ei säännöllisesti koko aikaa. Johan siinä loppuisi tunnit vuorokaudessa. :)

Meillä ei harrasteta parinvaihtojuttuja eikä kimppakivaa. En kuitenkaan pidä sitä minään kamalana asiana ja tunnen ihmisiä, joille nuo hommat on ihan normaalia. Tiedän vaan hyvin varmasti, että ne eivät sovi minulle, meille eikä meidän parisuhteeseen.

Vierailija
2/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerjäämään " hui kun teillä on paljon seksiä, olenpa nyt kade kun itse saan kerran kuussa" -kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän elämäntilanteeseen vaan ei sopisi paneksia monta kertaa päivässä, vaikka ehkä haluja voisi ollakin. Ei ehdi.

Parinvaihto ja kimppajutut ei taas sovellu ajatusmaailmaan. Muutenkin ollaan ehkä turhankin tavallisia seksin tiimoilla.

Vierailija
4/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se taas on eri asia mitä se teistä tai seksielämästänne kertoo?

Itselläni ei olisi aikaa harrastaa seksiä 24 kertaa viikossa, koska lapsenhoitoon ja sellaiseen ns. normaaliin arkipuuhaan menee osa ajasta. Ja joskus sitä on hauskaa ihan vain keskustella, jopa miehen kanssa - vaikka voishan sitä äkkiä ajatellessa luulla, että miehen kroppa on tehty vain kannattelemaan kalua. Ja suukin vain suuseksiä varten.

(Meillä sieltä tulee puhettakin joskus, vähän kuin ylimääräinen ominaisuus " upgreidattu versio" )

Vierailija
5/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on seksiaddiktio. ei meillä EHDITTÄIS edes tollasiin lukemiin. mut pitäkää kivaa. parinvaihto jo kertoo parisuhteenne laadusta.

Vierailija
6/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kerrat ole 1h sessioita vaan on myös lasketuna pikapanot vessassa tai muussa paikassa.

Vierailija
7/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika on liikaa, seksissäkin

-mici-

Vierailija
8/8 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohtuus kaikessa. Seksiaddiktio on sairaus. Ette taida edes töihin keretä tuolla harrastemäärällä, vai onko töihin haluakaan?

Jos olet se sama joka kertoi " pieni tarina joka on tosi" niin olette muuten kohtalaisen pellejä molemmat (jos nyt olet oikeasti parisuhteessa) ettet vain joku pervo satutäti/setä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan