Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet pakettiautosta naisella?

Vierailija
21.09.2020 |

Hankkisitko itse?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ?

Zinc

Autoa voisin joskus lainata .. 

Vierailija
2/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Haluaisin oman pakettiauton, olisi helppo kuljettaa tavaroita. Tähän asti olen tyytynyt vuokraamaan, kun on kohtuullisen edullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi oma yritys niin verotuksellisista syistä hankkisin firman piikkiin pakun, koska sillä saisi ajaa myös yksityisajoja.

Vierailija
4/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hankkia isona. Sisustan sen asuttavaksi ja lähden maalle, järven rantaan. Kalastan ahvenia ja halstraan niitä illankajossa. Kuuntelen kaihoisaa huilumusiikkia ja korkkaan olusen. Kääriydyn paksuun makuupussiin ja katselen kuutamoa kattoikkunasta. Annan kaiken turhan mennä.

Vierailija
5/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun henkilöauto on rekisteröity pakettiautoksi.

N34

Vierailija
6/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Pitääkö tällaisestakin olla jotain mieltä?

Vierailija
7/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34

Minusta tuo on törkeää veronkiertoa. Voisit ihan hyvin maksaa ne samat autoverot kuin kaikki muutkin etkä vapaamatkustaa sillä perusteella ettei autossa tarvitse takapenkkiä. Kuinka monessa lapsiperheessä luulet vastaava tempun onnistuvan? Ja kummalla luulet olevan enemmän rahasta tiukkaa, monilapsisessa perheessä jossa yksi yh vanhempi vai sinulla jolla ei ilmeisesti ole lapsia ollenkaan?

Vierailija
8/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi pakettiautoa itselleni, koska en tarvitse kuljetustilaa. Pakettiauto itsessään iso ja epätaloudellinen ajoissani.

Vierailija
9/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Minusta tuo on törkeää veronkiertoa. Voisit ihan hyvin maksaa ne samat autoverot kuin kaikki muutkin etkä vapaamatkustaa sillä perusteella ettei autossa tarvitse takapenkkiä. Kuinka monessa lapsiperheessä luulet vastaava tempun onnistuvan? Ja kummalla luulet olevan enemmän rahasta tiukkaa, monilapsisessa perheessä jossa yksi yh vanhempi vai sinulla jolla ei ilmeisesti ole lapsia ollenkaan?

3 lasta, 2 koulussa yksi päiväkodissa. Autojakin on useampi kaivurista kuorma-autoon... mutta tuolla minä yleensä ajan kun niin pitkä työmatka.

Vierailija
10/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä sukupuolella on. Luulen että niillä ajellaan käytännöllisyys edellä. Eli riippuu varmaan siitä tarviitko kuskata tavaraa vai ihmisiä ja minkälaista matkaa.

Vierailija
11/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Kuka käskee hankkia mukuloita? Tuliko yllätyksenä, että ne maksaa.

T: M42 kaksi lasta.

Vierailija
12/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankkisin jos olisi tarvetta ja varmaan hankkisin vaikka olisin nainenkin. Parilla tuttavanaisella on paku koska se on heille kätevä. (remppa- ja harrastuskamoja siirrellään ahkerasti)

Tavallaan aika simppeliä.

Vierailija
13/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi puutarha-alan yrittäjänä ilman pakettiautoa.

N 45 v

Vierailija
14/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

transiit-miehen tasa-arvoversio.

🚐

15/15 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse, mutta tyttärelläni on pakettiauto.