Mistä olet saanut hyvityksiä
Mistä tuotteista, palveluista yms olet valittanut/antanut palautetta ja saanut hyvityksiä?
Kommentit (19)
Vauvanvellipakkaus oli viallinen, sain pahoittelut ja uudet vellit tilalle.
Ostin lastenvaatteen nettikaupasta, ulkoiluvaate oli ominaisuuksiltaan erilainen kuin toivoin, koska vaatteen kuvateksti oli virheellinen. Laitoin palautetta putiikkiin. Vastaukseksi tuli, että kuvatekstin virhe on nyt korjattu. Ei mitään pahoittelua edes, eikä mitään kompensaatiota. En enää sen jälkeen ole ostanut kyseisestä puljusta vaatteita (aiemmin ostin sieltä melkein kaiken) ja olen kehottanut kavereitanikin boikotoimaan putiikkia.
Ylisuolaisesta Oltermannista sain uuden juuston ja jotain muita tuotteita tilalle.
Kalliit lehtipihvit olivat täysin riekaileisia. Lähetin kuvat valmistajalle lauantai-iltana ja ihmettelin tuotteen hinta-laatu suhdetta, kerroin aiemmin olleeni erittäin tyytyväinen ko. tuotteeseen. Sain sähköpostivastauksen heti maanantai-aamuna ja viikon puolivälissä hyvityskirjeen (12€) ja selitteen miksi tuote oli heikkolaatuinen.
Olin/olen erittäin tyytyväinen asiakas ja käytän kyseisen firman tuotteita ehdottomasti jatkossakin :)
Olin sopinut hammaslääkärin kanssa kahden viisaudenhampaan poistosta nukutuksessa. Hän oli kuitenkin kesken operaation päättänyt ottaa kaikki neljä viisaudenhammasta pois. Lasku luonnollisesti tuplaantui sovitusta. Hammaslääkäri ei tullut vastaan asiassa, hän lähinnä "vittuili" takaisin, joten tein asiasta kyselyn kuluttaja-asiamiehelle. Sieltä neuvottiin maksamaan vain sovittu osuus ja näin teinkin (&lähetin vastauksen hammaslääkärille)... ei ole kukaan koskaan kysellyt loppuosan perään.
Joskus ravintolassa ei kysytty millaisena haluan pihvini, ja se oli raakaa, enkä voinut syödä sitä, tarjoilija oli töykeä, mutta otin yhteyttä omistajaan ja sain käydä syömässä ilmaiseksi.
Viimeisin on se, kun kävin K-Marketissa kahteen kertaan ostamassa tarjoustuotetta, ja se oli kummallakin kerralla loppunut kesken, laitoin kauppiaalle sähköpostia, ja sain hakea kaupalta kassillisen kaikkea ruokaa, siellä oli ainakin keksipaketti, kahvpaketti, muroja ja karkkeja lapsille, ketsuppia... en muista mitä vielä, mut ihan hyvin.
Erään suuren firman einesateria oli vetinen. Valitin ja sain kaupasta 5 einesateriaa. Lisäksi valitin kivennäisvedestä eräälle valmistajalle ja sain 20 litraa kivennäisvettä. Niin kivennäisvesi oli liian kuiva ja ponneton.
Jugurttipurkkien saumakohdissa oli jotain omituista hunajannäköistä mömmöä, valitin, sanottiin sen olevan jotain hiivasientä, sain 5 euron lahjakortin hyvitykseksi.
Ostin kodinputkimiestä mutta en saanut korkkia auki. Soitin pullossa olevaan numeroon ja siellä sanottiin korkin olevan poissa jengoiltaan. Lähettivät kaksi putkimiestä tilalle. Olin tosin tällä välillä ehtinyt jo ostaa pullon toista merkkiä joten nyt minulla on kaapissa viemärinavaajaa usean vuoden tarpeiksi.
Pakastekarjalanpiirakassa oli kivi. Soitin ja ihmettelin, että miten hygieenisissä tiloissa nämä karjalanpiirakat oikein valmistetaan jos niihin pääsee kiviä. Minulle selitettiin, että kivi on varmaan päätynyt pellolla riisin sekaan. Ihan loogista. Sain korvaukseksi parin euron lahjakortin jolla ostin lisää karjalanpiirakoita.
Kylläpäs teistä jotkut ovat valitaneet pienestä :o
Eräs lasipurkissa ollut säilyke oli pilaantunut, sain 5€ arvosetelin ruokakauppaan ja tuotenäytteitä.
En kyllä valittanut turhasta, koska tilaus ei ollut lähtenyt. Olisin halunnut erään tuotteen isänpäiväksi. Hyvää asiakaspalvelua ja hyvitystä ekstratuotteen muodossa.
En oo herkkä valittamaan, mutta kesällä ostin Prismasta Muumimaailman liput etukäteen, jotka myytiin mulle väärällä hinnalla. Infopisteellä oli kaksi myyjää, jotka eivät oikein tienneet Muumimaailman lipuista ja löysivät lopulta lapun, jossa lupi "liput asiakasomistajahintaan 18€" ja koodi lipuille. Epäillytti, koska hinnan piti olla 23€, mutta myivät liput sillä hinnalla, koska eivät muuta löytäneet. (Nehän oli siis tarkoitettu yhteen tiettyyn viikonloppuun.) Muumimaailman portilla laite tietysti näytti lippujen vanhentuneen. Asia hoitui paikanpäällä niin, että maksoin sen puuttuvan 5€/lippu. Kävin kuitenkin seuraavalla viikolla Prismassa kertomassa asiasta. Paikalla oli myyjä, joka olisi tiennyt miten ne liput oikeasti myydään. Hän pahoitteli asiaa ja antoi ilmaisen kahvipaketin hyvitykseksi. En juo kahvia, joten vein sen isälleni. :D
Pitseriassa leivottiin väärä pitsa, joten lähdin kotiin sekä väärän että oikean kanssa.
Tilasimme aika kalliista ravintolassa alkuruuan ja pääruoan. Asiakkaita oli silloin alle 20 , iso ravintola ja 8 hengen seurue joi jo kahvia. Alkuruoka tuli aika ok, mutta pääruoka tuli yli puolitoista tuntia tilauksesta. Ja kyseessä siis pihvit ja lampaankyljykset, ei mitään hidasta ruokaa. Saimme alennusta, mutta ilta meni pilalle.
eräässä pizzeriassa sain väärän annoksen joka vaihdettiin(allergian takia), jouduin odottamaan lämmintä ruokaani 20 minuuttia kun muu seurue samaan aikaa jo ruokaili. Hyvityksenä noin 13€ pizzasta -10% kun jo pelkästään hanalimsa oli jo 3,50€ ... Eli oikeastaan +-0 sillä en kokenut 1,30€ kompensoivan sitä että jouduin hotkimaan ruokani kun muut olivat jo syöneet ja tilatessani virlä varmistin että ruokani tulee varmasti ilman tiettyjä ainesosia.
Viileistä, jogurteista, konetiskiaineesta, sipseistä, kuukautissuojista ja viimeisimpänä Sini-mattopiiskasta.
On tullut hyvitysseteleitä, konetiskiainetta, sipsejä, ryppyinen vitosen seteli, kuukautissuojia ja uusi mattopiiska + muuta Sini-tuotetta.
Homeisista esipaistetuista patongeista sain tuotelahjakortin jolla sai muistaakseni 5 eri tuotetta.
Koiranruokapurkista löytyneestä terävästä muovinpalasta hyvitettiin iso kasa koiran herkkuja, leluja, kakkapusseja sun muita hoitotarpeita.
Pirkka miniporkkana pussissa oli kerran lantun pala, siitä hyvitettiin 5€ lahjakortti pirkka tuotteisiin.
Aina kannattaa valittaa :)
Fazerin leivistä joissa oli kokonainen jyvä, muistaakseni sain tuotelahjakortin hyvityksenä.