Mikä tää KEVA on? (Bemari/asuntosotku)
Joo, siis joku Kuntien eläkevakuutusyhtiö, MUTTA olen kunnalla (kaupungilla) töissä niin onko mun palkasta maksettu noita Kevan muijan Bemareita ja keittiöremontteja? Meneekö ne tel ja lel yms. maksut palkasta tuonne Kevaan?
Kommentit (6)
No niin, kiva. Miten mä voin vaikuttaa siihen että jatkossa nää rahat ei menis tommoseen pelleilyyn ja herrojen elättämiseen. Esim. eikö sen muijan kk-palkka oo jotain 18 000e!? Mitä se edes tekee päivät noin niinku konkreettisesti?
Ja meillä ei kunnalla ole varaa ostaa päiväkotiin uutta pottaa rikkoutuneen tilalle kun tän vuoden hankintarahat on jo käytetty!!
Toisaalta, jos eläkemaksusi olisivat menneet esimerkiksi Varmaan tai Ilmariseen, olisi niitä mennyt vielä paljon enemmän johtajan palkkaan. Varman ja Ilmarisen johtajien vuosipalkat ovat noin kaksinkertaiset Ailuksen vuosipalkkaan verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:46"]
No niin, kiva. Miten mä voin vaikuttaa siihen että jatkossa nää rahat ei menis tommoseen pelleilyyn ja herrojen elättämiseen. Esim. eikö sen muijan kk-palkka oo jotain 18 000e!? Mitä se edes tekee päivät noin niinku konkreettisesti?
Ja meillä ei kunnalla ole varaa ostaa päiväkotiin uutta pottaa rikkoutuneen tilalle kun tän vuoden hankintarahat on jo käytetty!!
[/quote]
Voit vaikuttaa vain jäämällä työttömäksi tai jättäytymällä yhteiskunnan ulkopuolelle.
[/quote]
äänestämällä voi vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 21:04"]
[/quote]
äänestämällä voi vaikuttaa.
[/quote]
Olen kaikissa vaaleissa äänestänyt Perussuomalaisia, riittäkö se?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:11"]
Joo, siis joku Kuntien eläkevakuutusyhtiö, MUTTA olen kunnalla (kaupungilla) töissä niin onko mun palkasta maksettu noita Kevan muijan Bemareita ja keittiöremontteja? Meneekö ne tel ja lel yms. maksut palkasta tuonne Kevaan?
[/quote]
Nimenomaan sun rahoilla, kun olet kunta-alalla työssä. Sun eläkesäästöillä on maksettu Ailuksen luksustelu. Tosin nykyiset nelikymppiset ja sitä nuoremmat eivät muutenkaan koskaan tule näkemään vilaustakaan eläkkeistään vaan saavat säästöillään kustantaa elämisensä vanhana.