Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei!!! :( Ostin Zarasta tavallisen paitapuseron

Vierailija
20.11.2013 |

Hinta oli 69-79 euroa, valkoinen pusero joka käy puvun kanssa. Nyt ekan kerran käytön jälkeen olin laittamassa 30 tai 40 hienopesuun ja katsoin pesuohjetta järkyttyneenä: ei pesua OLLENKAAN!

Mitä ihmettä, kallis paita minulle, tunnen itseni niin huijatuksi!

Otanko yhteyttä Zaraan että palautan, vaikka olen ottanut laput irti vai miten tässä toimitaan? Yhteys kuluttaja-asiamieheen?

Tämä olisi tietenkin selvä että katsoisin pesuohjeen kaupassa, mikäli ostaisin juhlamekkoa tai pukua tms erikoisempaa vaatetta, mutta mitä teet paidalla, jota ei voi pestä! :'( Tunnen itseni NIIIN huijatuksi :(

Paha mieli ja erityisesti harmitttaa se, että rahat hukassa. Miten toimia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit nahoissas. Ei kait se liikkeen vika ole jos ostaja on niin idiootti, ettei älyä tarkistaa kaupassa pesuohjetta.

Vierailija
2/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia se on? Itse kokeilisin varovasti pestä kylmässä käsin. Yleensä noissa pesuohjeissa ollaan ylivarovaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, älä selitä siellä Porvoossa! Voit olla varma, että tämä selvitetään. AP tietenkin otat yhteyttä liikkeeseen. Törkeää toimintaa. 

Vierailija
4/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:52"]

Mitä materiaalia se on? Itse kokeilisin varovasti pestä kylmässä käsin. Yleensä noissa pesuohjeissa ollaan ylivarovaisia.

[/quote]

Etenkin Zaran. Zaran vaatteissa farkutkin käsketään pesemään 30 asteessa ja käsin.

Vierailija
5/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä materiaali?

Itse laittaisin pesukoneeseen hienopesuohjelmaan 30 astetta. Ihme touhua etteikö paitapuseroa vois pestä.

Vierailija
6/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on paperia ja sulaa vedessä? 

Vierailija
7/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuun vaan. Kauppa tod.näk. ei korvaa mitään, koska vetoavat, että ostajalla velvollisuus katsoa pesuohje ennen ostoa.

JOs et pese, etkä voi enää käyttää, niin rahat menee hukkaan. Jos peset, ja menee pilalle, niin rahat menee myös hukkaan, MUTTA vaikea kuvitella miks sitä ei vois pestä koneessa. Pistä hieno/villapesuohjelmalla 30 astetta. Tod.näk. siinä ei tapahdu yhtään mitään!

Vierailija
8/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valmistajat ovat pesuohjemerkinnöissä todella ylivarovaisia, ettei mistään vikaantumisesta tarvitsisi vastata. Itse koettaisin pestä käsin haaleassa vedessä tai koneessa 30 asteen hienopesuohjelmalla, riippuen materiaalista.

Vierailija
9/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina pesen ihan koneessa nuo paidat joissa lukee esim. kemiallinen pesu. Yksikään paita ei ole ikinä miksikään siitä mennyt. Minulla on paljon tuollaisia paitoja.

Vierailija
10/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se silkkiä? En nää muuta syytä, miksi ei voisi pestä.

Vierailija
11/12 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran vaatteet on täynnä myrkkyä.

Vierailija
12/12 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siinä pesuohjeessa on? En ole ikinä nähnyt sellaista ettei pesua ollenkaan. Mitä materiaalia paita on? Minä pesisin vaan normaalisti, nykyään pesuohjeet on ylivarovaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi