Joku lenkkeilijä piereskeli kulkiessaan
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:33"]
Tuskin sitä kiinnosti että joku kuulee. Minua ei.
[/quote]Ai sun mielestä voi tupsutella miten ja missä sattuu?
Ei ole paljon elämää ihmisellä jota tuommonen kiinnostaa..saa kai sitä jossain lenkkipolulla päräytellä, ketä haittaa, voi elämä.
Minä paukuttelen ainakin menemään. Eikös se ulkoilma ole niille paras paikka?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:35"]
[/quote]
LENKILLÄ! Kyllä! Ihan kamalaa, eikö? Sä et taida lenkkeillä paljoa. Ei silloin jäädä pidättelemään. En todellakaan lenkillä kuulostele että millä etäisyydellä on muita että sopii pierulle.
2
2. Ai siis vaikka liki vastaantulevan kohdalla päästelet kaasuja ilmoille kovaäänisesti?
Saatoin olla minä,jos asut länsi-Helsingissä. Alkaa pierettämään usein kun on vartin verran juossut. Helpompi päästellä ja juosta eteenpäin. Haittaa tahtia jos pidättelee.
2, yäk mikä sika olet! Toivottavasti et lenkkeile Kaivarissa vaan jossain Vantaalla :D HYI!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:46"]
Saatoin olla minä,jos asut länsi-Helsingissä. Alkaa pierettämään usein kun on vartin verran juossut. Helpompi päästellä ja juosta eteenpäin. Haittaa tahtia jos pidättelee.
[/quote]Nojaat käsillä polviin ja tröööt! :D
No jos kunnolla treenaa niin kaasuja tuppaa tulemaan ulos, minkä sille mahtaa? Musta muutenkin on hölmöä miten ihmiset on sellaiseksi kehittäneet sosiaaliset sääntönsä että vatsassa kivistävää ja möyrivää ilmaa ei saa päästää pois ilman että häpäisee itsensä, olkoonkin että haju on epämiellyttävä... (pikkulapsista ei muuten ole ennen kuin oppivat että pierut ovat pahanhajuisia). Ei sillä, ettenkö kunnioittaisi tätä normia, asetan sen vain kyseenalaiseksi. Joten en piereskele kenenkään naamalle, mutta lenkillä pitäisi saada piereskellä huoletta. :)
Paukuttelen Lauttasaaressa. Eipä ole vielä kukaan tullut valittamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:35"]
[/quote] Siis lenkillä voi tupsutella...siitähän tässä puhutaan.
Haa, ettei vain yksi osa syy lenkkeilyn suosioon olisi, että ihmiset eivät uskalla pierrä kotonaan saati töissä tai muualla? Eli kun lähtee lenkille lähtee käytönnössä pierun päästölle.
Taas ne ämmät vouhkaa yhdestä maailman luonnollisimmista asioista, eli ylipaineen poistosta rectum-varoventtiilin kautta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 19:58"]
Haa, ettei vain yksi osa syy lenkkeilyn suosioon olisi, että ihmiset eivät uskalla pierrä kotonaan saati töissä tai muualla? Eli kun lähtee lenkille lähtee käytönnössä pierun päästölle.
[/quote] Hä...? Mistä sä tuon vedit? Ja kävit vetään alapeukut kaikkiin jotka päästelee lenkkipolulla. Terve ap! Tekee tiukkaa?
Piereskelijöille äänen- ja hajunvaimentimin varustetut alushousut.
Siis ap, sinun nenääkö se paukutteli, että oikein haisi vai kuulit vaan äänen ja olit että hyi kun noloo?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 20:07"]
[/quote] Hä...? Mistä sä tuon vedit? Ja kävit vetään alapeukut kaikkiin jotka päästelee lenkkipolulla. Terve ap! Tekee tiukkaa?
[/quote]Nyt haukut väärää puuta, mä en peukuta. ap