Olen onnistunut kasvattajana!
Saa kivittää mutta nyt tulee kehumista.
Lapsella oli koulussa kehityskeskustelu ja sekä hänen oma opettajansa, että erityisopettaja kehuivat lastani: kohtelias, hyväkäytöksinen, iloinen ja positiivinen, auttaa toisia, ei ole ilkeä eikä kiusaa muita, sosiaalisesti lahjakas ja paljon kavereita. Erkka sanoi vielä, että nykypäivänä tällaiset lapset(hyväkäytöksiset) eivät ole itsestäänselvyys. Huomaa, että lapsi on saanut paljon rakkautta ja perusturvallisuus kunnossa. Ihana lapsi.
Samaa sanoivat aikoinaan päiväkodin tädit ja sedät.
Ai että, meinasin pakahtua ylpeydestä!! Ainakin jotain olen tehnyt tässä elämässä oikein.
Kommentit (9)
on mullakin useampi tollanen lapsi. en vaan ole tajunnut sitä täällä hehkuttaa. mutta se kyllä varmaan on totta, että nykyajan lapset eivät osaa käyttäytyä eivätkä ottaa toisia huomioon.
Mikä helmi kasvattajana, onneksi olkoon!
Olen hivenen kateellinen. Mulla oli lapsen, poika 8. lk, kolmikantakeskustelu tänään ja palaute oli kyllä täysin muuta. Häiritsee suurimmalla osaa tunteja, kommentoi muiden oppilaiden vastauksia ja tekemisiä, ei kuuntele ohjeita tai noidata sääntöjä, alisuorittaja. Listaa voisi varmaan vielä jatkaakin. Ei tää tullut yhtään yllätyksenä, mutta kyllä se ketuttaa. Kotona ei ole pojan kanssa oikeastaan mitään käyttäytymisongelmia, ainoa mistä joudun urputtamaan on koulu, ja sitä sitten saakin tehdä. Välillä kyllä tuntuu, että olen epäonnistunut. Huoh!
ap, minkä ikäinen lapsi?
Enemmän olen ylpeä lapsestani. En ole täydellinen, mutta jotain olen nähtävästi osannut tehdä oikein kun tuollaista palautetta tulee. -ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:01"]
Mikä helmi kasvattajana, onneksi olkoon!
[/quote]
Niin mäkin luulin ennen kuin lapset olis murrosikäisiä. Nämä hyvin käyttäytyvät lapset ovat muuttuneet:)
eikös kaikki tuonikäiset ole tuollaisia, sellainen kokemus mulla ainakin on
Hienoa :)