Kumpaan luottaa? Exään vai siskoon?
Oli kuulemma exän mukaan humalassa touhuillu? Sisko kieltää.. Kumpaa uskoa. Tulen hulluksi koska erottiin vasta juuri eli tunteet tallella. Ja sisko ollu suuri tuki mulle.
Kommentit (8)
No siis harrastanut jotain seksijuttuja. Exä tämän mulle kertoi. Tai no pisti viestin.
No siis harrastanut jotain seksijuttuja. Exä tämän mulle kertoi. Tai no pisti viestin.
Ex yrittää selvästi saada sinulle pahan mielen. Mieti, mistä saat voimaa, kuka tukee ja auttaa ja kuka taas kampittaa. Sen mukaan toimit.
Siis kuka oli touhuillu humalassa ja kenen kanssa?
Siis kertoiko exä että sisko oli touhuillut jonkun kanssa humalassa vai että hän oli siskon mukaan touhuillut humalassa vai oliko exä omien sanojensa mukaan touhuillut siskon kanssa humalassa? Sisko kuitenkin siis kieltää minkäännäköisen touhuilun ainakin omalta osaltaan.
Vai että exä oli siskosi kanssa viihteellä, olivat humalassa ja exä kehuu touhuilleensa kännissä jonkun kanssa, mutta siskosi kieltää niin tapahtuneen, vai miten tää menee?
On kyllä niin sekava aloitus, että oot tainnut tulla jo hulluksi ap...?
Luulen että siskosi pimittää sinulta tietoa. Ei uskalla kertoa sinulle totuutta. Exällähän ei ole enää mitään hävittävää toisin kuin siskollasi jos totuus paljastuu.
Sisarukset eivät useinkaan pidä toistensa puolta vaikka niin kuvitellaan.
T. Psyka
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:18"]
Oli kuulemma exän mukaan humalassa touhuillu?
[/quote]
Ota tästä nyt selvää