Voi ei! Sain silmäni mustaksi! Miten kehtaan mennä huomenna töihin?? Tämä tapahtui vielä näin..
Maksain sängylläni ja nojasin seinään. Runkopatjani on hyvin kevyttä tekoa ja tästä joten luiskahti vauhdilla altani pois.. Kun nojasin liian voimmakkaasti seinään.. Sänky luiskasti noin puoli metriä irti seinästä ja minä putosi lattialle sängyn ja seinän väliin. Samalla putoamis vaiheessa onnistuin vetämään itseäni turpaan ilmassa ja sit putosin niin että nyrkki iskeytyi vielä uudelleen silmääni...
Kauhea mustelma nousi... :0 eihän kukaan usko jos kerron tämän syyksi.
Kommentit (27)
Haavereita sattuu. Joillekin enemmän kun toisille.
Mäkin olen tiputtanut päähäni mm silitysraudan ja kuvaputkitelevision. Silmä on ollut mustana kun oon kävellyt ovea ja peiliä päin.
Varvas murtui kun juoksin porakoneeseen.
Mulla mies iski oikeasti silmään kyynärpäällä - unissaan. Mä pyörähdin juuri samaan aikaan ja aioin tunkea kainaloon, kun mies oli vaihtamassa asentoa ja osui suoraan kyynärpäällä mun silmään. Onneksi ei tullut isoa jälkeä, sain peitettyä.
Jos yhtään auttaa, minulla on 1,5 cm haava otsassa. Kumarruin laittamaan puhelinta lataukseen ja pimeässä löin pääni vieressä olleeseen rullattavaan valkokankaaseen. Mies oli siirtänyt tapetoinnin tieltä pois.
Alkuun oli laastari, muttei enää.
Näitä vaan sattuu, ei voi mitään. Inhimillistä.
Mä kaaduin pyörällä pahasti ja ilmeisesti ohjaustanko osui silmäkulmaan ja silmä oli musta kaksi viikkoa. Mulla oli kyllä myös sellainen asfaltti-ihottumaa kyynärvarressa ja sääressä ettei kukaan epäillyt tätä selitystä. Toi sun tarina kuulostaa kieltämättä aika vaikealta uskoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä usko. Kuulostaa aivan samalta kuin se perinteinen että kävelin päin ovea.
Minä kyllä kävelin tai melkein juoksin päin makkarin ovea, kun olin nukkunut pommiin ja töihin piti lähteä lennossa. Kuhmu tuli päähän. Uskoivat.
Ota siitä sängystä ja sen taipuvuudesta pari kuvaa todisteeksi. Älä kuitenkaan ota uutta painierää sen vehkeen kanssa.