Voi ei! Sain silmäni mustaksi! Miten kehtaan mennä huomenna töihin?? Tämä tapahtui vielä näin..
Maksain sängylläni ja nojasin seinään. Runkopatjani on hyvin kevyttä tekoa ja tästä joten luiskahti vauhdilla altani pois.. Kun nojasin liian voimmakkaasti seinään.. Sänky luiskasti noin puoli metriä irti seinästä ja minä putosi lattialle sängyn ja seinän väliin. Samalla putoamis vaiheessa onnistuin vetämään itseäni turpaan ilmassa ja sit putosin niin että nyrkki iskeytyi vielä uudelleen silmääni...
Kauhea mustelma nousi... :0 eihän kukaan usko jos kerron tämän syyksi.
Kommentit (27)
Mulla oli vähän aikaa sit musta silmä, kun vieressä nukkunut taapero nousi yöllä seisomaan kai unissaan ja kaatui takaraivo edellä suoraan naamaani. Itketti niin poikaa kuin äitiäkin.. yli 2 viikkoa meni ennenkuin mustelma hälveni.
No ei kyllä usko. Kuulostaa aivan samalta kuin se perinteinen että kävelin päin ovea.
Harmi juttu, sattuupa miten tahansa. Onneksi peitevoiteet on keksitty. Meikillä vamman värin saa kyllä piiloon, ei sitä kukaan huomaa.
Helpompaa jos keksit vain jonkun tekosyyn, sano vaikka että miehesi löi tai jotain
Sanot töissä hymyillen "sänky luisti alta ja löin itseäni turpaan".
Se, joka hymyilee sulle surumielisesti, kärsii vastaavista "tapaturmista".
Harmi.
Itsellä joskus, kun poistettiin viisurit niin puoli poskee mustana.. se kyllä uskottiin.
Sanot vaan että olit viikonloppuna baarissa. Mutta näkisittepä sen toisen naaman.
Olin joskus sellaisessa tutkimusryhmässä töissä, jossa oli myös lääkäreitä. Eräs heistä, kutsutaan vaikka Riitaksi, tuli maanantaina töihin silmä mustana. Eka ajatus oli, että on tainnut Matti-puoliso suuttua... Onneksi ei kuitenkaan, vaan päivystyksen potilas oli vetäissyt kuonoon, kun ei saanut haluamaansa reseptiä. Tästä seurasi oikeudenkäynti...
Ei tuota kukaan usko.
Itse kompuroin töissä ja iskin silmäkulman kylmiön ovenkahvaan. Mojova sarvi nousi heti.
Tuon näki useampi duunikaveri ja yksi heitti mut työterveyteen, kun silmä alkoi muurautua umpeen. Olin pari päivää saikulla, kunnes pahin turvotus meni ohi. (en olisi voinut käyttää veistä tai koneita)
Huhut olivat liikenteessä ja pääsin esimiehen kanssa keskustelemaan väkivaltaisesta miehestäni. Vaikka nämä pari duunikaveriakin jutteli asiasta, silti sain pitkään sääliviä katseita.
Nyt olen ollut puolivuotta lomautettuna, ettei ole noita tarvinnut sietää.
Kokki
Soitan entiselle akalle ja kysyn neuvoa. Kirjoitan sitten tänne, kun se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota kukaan usko.
Itse kompuroin töissä ja iskin silmäkulman kylmiön ovenkahvaan. Mojova sarvi nousi heti.
Tuon näki useampi duunikaveri ja yksi heitti mut työterveyteen, kun silmä alkoi muurautua umpeen. Olin pari päivää saikulla, kunnes pahin turvotus meni ohi. (en olisi voinut käyttää veistä tai koneita)
Huhut olivat liikenteessä ja pääsin esimiehen kanssa keskustelemaan väkivaltaisesta miehestäni. Vaikka nämä pari duunikaveriakin jutteli asiasta, silti sain pitkään sääliviä katseita.
Kokki
o_O
Esimies ei varmastikaan tehnyt tuosta työtapaturmailmoitusta vakuutusyhtiölle, vaikka olisi pitänyt. Vakuutus kattaa tuollaisetkin tapaturmat ja niistä koituvan hoidon työnantajalle täysimääräisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota kukaan usko.
Kokki
o_O
Esimies ei varmastikaan tehnyt tuosta työtapaturmailmoitusta vakuutusyhtiölle, vaikka olisi pitänyt. Vakuutus kattaa tuollaisetkin tapaturmat ja niistä koituvan hoidon työnantajalle täysimääräisenä.
Kyllä nämä asiat tuli hoidettua asianmukaisesti. Kävin myös työnantajan piikkiin silmälääkärissä, ettei tullut isompia vaurioita.
Tähän nyt vaan keskityin tuohon juoruilun voimaan. Ihmiset ovat omin silmin nähneet mitä tapahtui ja silti lähtevät juoruihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota kukaan usko.
Kokki
o_O
Kyllä nämä asiat tuli hoidettua asianmukaisesti. Kävin myös työnantajan piikkiin silmälääkärissä, ettei tullut isompia vaurioita.
Tähän nyt vaan keskityin tuohon juoruilun voimaan. Ihmiset ovat omin silmin nähneet mitä tapahtui ja silti lähtevät juoruihin mukaan.
Mutta esimieshän lähti siihen mukaan puhuttelemalla väkivaltaisesta miehestä (joka ei hänelle edes kuulu).
Kyllähän sitä sattuu, älä häpeile.
Mä olin just pari viikkoa aiemmin alkanut seurustelemaan, kun puhkesi munsarjakysta ja jouduin naisten tautien osastolle petipotilaaksi. Mulla oli silloin silmä mustana kun olin humalassa just toissapäivänä kirjaimellisesti kompuroinut ovea päin. Mies tottakai vasta rakastuneena seurasi ja istui aamusta iltaan sairaalassa sänkyni vieressä aamusta iltaan.
Ne hoitajien katseet mitä mies sai kun on vielä yltäpäältä tatuoitu karski äijä 😂
Minä sain itseltäni juhannuksena huulen halki makkarapaketilla. Minulla on pakastin toisessa rakennuksessa, ja kompuroin johonkin oksaan siinä välillä. Lensin mahalleni ja jäinen makkarapaketti jysähti naamaan.
Oli hampaatkin jonkin aikaa niin kipeät että pelkäsin miten käy.
Ja vielä selvinpäin olin.
Up