Miehen pituus ja sen puute ei ole ongelma minulle vaan ilmeisesti miehille itselleen
Kun olen treffaillut, niin järjestäen olen saanut pakit suunnilleen itseni pituisilta miehiltä, kun taas kaikki selvästi pitemmät miehet ovat halunneet nähdä uudestaan. Tuntuukin siltä, että miehet itse eivät kestä itsensä pituista naista vaikka naiselle asialla ei olisi mitään väliä.
Kommentit (12)
Mitä merkitystä toisen pituudella o yhteiseen arkeen? :o Ny mie en voi ymmärtaa. :D Jos toinen on ilkeä, mut "sopivan" mittanen, nii senkö kanssa sie sit mielummin oot? Vai onko tämä joku Tinder-juttu? M25
Nyt en ihan ymmärrä miksi minua pidetään pinnallisena? Olenhan lähtenyt treffeille miesten kanssa, jotka ilmoittavat pituudekseen saman kuin itse olen. Toisin sanoen miehen pituudella ei ole minulle väliä. Mutta he tuntuvat kokevan samanpituisuutemme ongelmaksi, koska eivät halua tavata uudestaan siinäkään tapauksessa, että yhdessä olisi ollut mukavaa ja keskusteltavaa riittänyt ym. Sitä ihmettelen, kun ei voi olla sattumaa. Ap
Se nyt vain kertoo jotain ihmisistä ylipäätään jotain kun sellainenkin asia kuin naisen pituus VS miehen pituus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain kertoo jotain ihmisistä ylipäätään jotain kun sellainenkin asia kuin naisen pituus VS miehen pituus vaikuttaa.
Mihin se vaikuttaa? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se vaikuttaa? En ymmärrä.
Niin ja silti se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä miksi minua pidetään pinnallisena? Olenhan lähtenyt treffeille miesten kanssa, jotka ilmoittavat pituudekseen saman kuin itse olen. Toisin sanoen miehen pituudella ei ole minulle väliä. Mutta he tuntuvat kokevan samanpituisuutemme ongelmaksi, koska eivät halua tavata uudestaan siinäkään tapauksessa, että yhdessä olisi ollut mukavaa ja keskusteltavaa riittänyt ym. Sitä ihmettelen, kun ei voi olla sattumaa. Ap
Entä miehet, jotka ovat selvästi lyhyempiä kuin sinä?
"Suunnilleen itseni pituisia miehiä"
Tule takaisin kehumana, kun olet deittaillut itseäsi lyhempiä miehiä.
Mitäpä jos itse suhtaudut pitkiin miehiin paljon paremmin, ja he ovat sen vuoksi innokkaampia jatkamaan? Veikkaan että "pakit" tarkoittaa että eivät pyytäneet nähdä uudelleen, ei että sinä ehdotit mutta he kieltäytyivät.
En nyt kyllä edes törmänneeni itseäni selvästi lyhyempiin miehiin, joten sellaista mahdollisuutta ei nyt ole tullut. Mutta yritän nyt tässä sanoa, että itselleni miehen pituudella ei ole väliä. Tärkeintä on se, millaista yhdessä on olla. Ja todellakin olisin ollut kiinnostunut näistä kaikista lyhyemmistäkin miehistä, ja olen sen heille myös ilmaissut, mutta he eivät halunneet nähdä uudestaan. Mitään muuta yhdistävää tekijää ei ole kuin heidän pituutensa. Usein näkee lyhyempien miesten syyttävän naisia pinnallisuudesta, että muka vain pitkät miehet kelpaa, mutta minun nähdäkseni se ei ole ihan niin, vaan nämä miehet itse kokevat joko miehekkyytensä olevan uhattuna tai sitten yhtä pitkä nainen ei tunnu riittävän naiselliselta.ap
Ne on nämä yhteiskunnan asettamat tavoitteet. Miehet eivät koe itseään haluttaviksi, jos eivät ole pitkiä ja täynnä muskeleita. Ei näy mainoksissa tavallisia miehiä.
Ei riitä, että naiset ovat pinnallisia, vaan heidän täytyy sen lisäksi olla raukkamaisia ja yrittää selitellä oma pinnallisuutensa miesten syyksi.