Onko masturbaatio seksuaalisuuden mittari
Olen miettinyt paljon miten saisin oman parisuhteeni seksielämän kukoistamaan. Nykyään seksitiheys on luokkaa kerran kahdessa kuukaudessa eli tilanteita jotka voi tunnistaa seksiksi.
Olen miettinyt myös, että jospa en ole tarpeeksi puoleensavetävä miehenä ja toivoin että vaimoni hankkisi vaikka poikaystävän, jonka kanssa harrastaa seksiä. Ajatteli, että tämä voisi lisätä hänen libidoaan ja saada naiseuden kukkaan. Ehdotin tätä hänelle mutta ei hän tästä oikein innostunut. Olin itse asiassa pettynyt, sehän olisi voinut olla jännittävää :).
Juteltiin yhtenä päivänä masturbaatiosta ja sanoin että masturboin lähes joka päivä. Hän puolestaan sanoi että hän harrastaa sooloseksiä noin kerran kahdessa kuukaudessa. Aloin miettiä että olisiko kysymyksessä vain meidän perustavaalaatuinen ero seksuaalisten tunteiden kokemisessa. Kyllä ymmärtääkseni naisetkin harrastavat sooloseksiä useammin yleensä. Onko vähäinen masturbaatiotiheys osoitus jonkinasteisesta aseksuaalisuudsta ja heikosta libidosta vai tottumuksesta? Eikö aseksuaalisuudessakin ole kysymys seksuaalisuuden asteesta eli spektrin toisessa päässä on seksiaddiktit ja toisessa päässä totaalikieltäytyjät. Ja onko kerran luokiteltu aina samassa luokassa. Eli tulenko aina elämään tämän asian kanssa ja tulisiko vain sopeutua siihen, että seksiä ei ole kovin paljon.
Kommentit (4)
Mikä Ap sinulla ja vaimollasi eniten vaikuttaa noin vähäiseen seksikertojen määrään? Pitkä liitto ja ei romantiikkaa enää? Onko ylipainoa molemmilla tai jotain muuta? Kannattaisi tehdä asialle jotain kun vielä voitte, kauhealta kuulostaa tilanteenne :(
Kunpa tietäisinkin, molemmat hyvässä kunnossa ja vaimoni oikea namu :)
Aina sitä pitkää suhdetta ehdotellaan.. voi juma kun tietäsitte! Aivan intohimoista seksiä vuoskymmenten jälkeen..purraan huulet verille yhä ja siis kuumaa kuumaa on! Kuumempaa kuin nuorena.
Suhde voi olla tosi intohimoinen vanhempanakin.
Joo, luultavasti teidän libidot ei vain kohtaa.
Minä masturboin yleensä useamman kerran päivässä, mutta en minä jaksaisi panna jatkuvasti montaa kertaa päivässä, eli suoraan ei voi masturbaatiotiheyttä ja seksihalukkuutta yhdistää, mutta kyllä minä mieluiten joku 4-7krt viikossa sekstailisin.
T: nainen