Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloite

Micuzzi
20.09.2020 |

Tulen illalla vaimoni viereen. Hän ei ole vielä nukahtanut. Seksiä ei ole ollut pariin kuukauteen, joten aloitus tuntuu vaikealta vaikka siitä on kyllä puhuttu. Olen kosketellut häntä päivällä, joten en ole ihan kylmiltään liikkeellä. Siirrän käteni hänen vatsalleen, hieron pehmeää ihoa ja tuntuu hyvältä. Hyväilen kaulaa, korvia, olkapäitä. Ei reaktiota. Odotan jonkin aikaa. Teen uskaliaan eleen ja työnnän käteni hänen pikkareihinsa ja alan hyväillä klitorista. Ei reaktiota. Otan käteni pois ja odotan vähän aikaa. Otan vaimon kainaloon ja alamme nukkumaan. Tätä on seksielämä ollut vuosikausia. Ehkä vaimonkin himot heräisivät jos tekisin enemmän töitä asian eteen. Toisaalta en haluaisi, että asia tuntuisi painostavalta.

Olen miettinyt paljon miten saisin oman parisuhteeni seksielämän kukoistamaan. Mietin pitkään, että jospa en ole tarpeeksi puoleensavetävä miehenä ja toivoin että vaimoni hankkisi vaikka poikaystävän, jonka kanssa harrastaa seksiä. Ajatteli, että tämä voisi lisätä hänen libidoaan ja saada naiseuden kukkaan. Ehdotin tätä hänelle mutta ei hän tästä oikein innostunut. Olin itse asiassa pettynyt, sehän olisi voinut olla jännittävää :).
Juteltiin yhtenä päivänä masturbaatiosta ja sanoin että masturboin lähes joka päivä. Hän puolestaan sanoi että hän harrastaa sooloseksiä noin kerran kahdessa kuukaudessa. Aloin miettiä että olisiko kysymyksessä vain meidän perustavaalaatuinen ero seksuaalisten tunteiden kokemisessa. Kyllä ymmärtääkseni naisetkin harrastavat sooloseksiä useammin yleensä. Vaimoni tykkää jalkojen hieronnasta ja lähekkäin nukkumisesta ja kosketuksista mutta mielestäni on olemassa se jokin aloite (piste A) sinne seksin puolelle joka pitää tehdä jotta kanssakäymistä voisi kutsua seksiksi. Se jokin, joka saa sydämen sykkimään ja jalkovälissä tuntumaan mukavalle :). Tarkoitan, että pelkän koskettelun tai halimisen jälkeen tulee edetä johonkin suuntaan ennenkuin mitään tapahtuu. Se saattaa naisesta tuntua ahdistavalta koska saattaa tulla olo, että miehellä on vain se yksi asia mielessä. Ja niinhän se kyllä tavallaan onkin, vaakamamboahan sitä sen pisteen A ylittämisen jälkeen tavoitellaan. Ainakaan itseä turhauttaa jos näin ei tapahdu.
Meidän suhteessa kaikki muuten on hyvin mutta tämä pisteen A ylittäminen on se ongelma, ehkä vaimollani se läheisyys ei niin kovin helposti johda seksuaalisiin ajatuksiin. Minusta tuntuu että hän tietyllä tavalla jäätyy tuossa hetkessä ja ei välttämättä edes halua, että tilanne menee lähelle tuota pistettä, kun käsi saattaa sujahtaa housuihin. Mutta työ jatkuu, en ole helposti luovuttavaa lajia.

Aloite

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi