Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lesbot löytää toisen lesbon?

Vierailija
20.09.2020 |

Vinkkejä vastaan....

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä

Vierailija
2/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboystäväni mukaan netin ulkopuolelta on nykyään lähes mahdoton löytää seuraa. Ellei sitten mene johonkin erityisporukan bileisiin (sateenkaarihommelit sun muut). Näitähän ei sitten pienillä kylillä tietenkään ole.

Itse olen bi-curious siinä mielessä, että haluaisin lähestyä naista seurustelumielessä kun miehistä on aika huonoja kokemuksia. Mutta missäpä täällä pikkukaupungissa sitä tekisin, en ainakaan omalla naamalla deittisovelluksissa. Joten... :/ Ehkä jään vaan odottelemaan ihmettä että jossain katseet kohtaisivat ja synkkaisi ihanan naisen kanssa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistamalla haarojen väliä.

Vierailija
4/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisella saksimerkillä?

Vierailija
5/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungissa olen löytänyt harrastuksen parista, työpaikalta ja ravintolastakin jossa kävimme keilaamassa ja syömässä. Tai yleensä minä olen se aikaansaamaton puusilmä ja toinen tulee tekemään tuttavuutta ja siitä juttu lähtenyt liikkeelle.

Vierailija
6/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbokselta?

Vierailija
7/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselevat toisten naisen tissejä niin, että kohde huomaa katselun 👍

Vierailija
8/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsan lesbotatuoinnilla.

Vierailija
9/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluta silakkaa tuulen suuntaan ja odota. Saat hätistellä jopa ylimääräisiä pois hetken kuluttua. :)

Vierailija
10/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta.

Mistä muuten luulet silakkaliikkeen saaneen alkunsa?

Vierailija
11/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuisi olevan paljon lesboja/ bi seksuaaleja. Hämmentävän paljon saan huomiota naisilta ja nimenomaan sellaisia tietynlaisia katseita. Olen itse hetero ja naisellinen nainen. Naisellisia olleet myös nämä sillä silmällä katselijat.

Vierailija
12/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusta.

Mistä muuten luulet silakkaliikkeen saaneen alkunsa?

Ehe ehe. 

Vierailija
13/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASS TO ASS

Vierailija
14/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan laatu on pettämätön.

Vierailija
15/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistavat sivukaljuista toisensa.

Vierailija
16/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä deittisovellus olis hyvä? Asun pienessä kaupungissa, eikä täällä ole mitään? Ikäiseni miehet jo plösöjä, erektiovaivaisia ja katkeria, joten siirryn naisiin.

Vierailija
17/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonninrengas nenässä ja tietty poikamaisuus ainakin nuoremmilla lesboilla, sormus peukalossa vanhemmilla naisillakin

Vierailija
18/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt, että mistä nainen kaveriksi. Just haaveilin päiväunilla rakastelevani vanhan, kiukkuisen lesbon kanssa.

Vierailija
19/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesboystäväni mukaan netin ulkopuolelta on nykyään lähes mahdoton löytää seuraa. Ellei sitten mene johonkin erityisporukan bileisiin (sateenkaarihommelit sun muut). Näitähän ei sitten pienillä kylillä tietenkään ole.

Itse olen bi-curious siinä mielessä, että haluaisin lähestyä naista seurustelumielessä kun miehistä on aika huonoja kokemuksia. Mutta missäpä täällä pikkukaupungissa sitä tekisin, en ainakaan omalla naamalla deittisovelluksissa. Joten... :/ Ehkä jään vaan odottelemaan ihmettä että jossain katseet kohtaisivat ja synkkaisi ihanan naisen kanssa joskus.

Mitä häpeämistä siinä on esiintyä omalla naamalla, niinhän moni muukin tekee. Miksi välittää muiden mielipiteistä, kun kerran täällä eletään. Saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia..

Vierailija
20/53 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Olo on ku k#lttimiehellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi