Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei kehu minua kun olen meikattuna?

ymmällään
20.09.2020 |

Olen kiinnittänyt huomiota, että tilanteet joissa tulen kovin kehutuksi ulkonäöstäni on usein aamut ja päivät jolloin en ole meikannut vaan olen luonnollisimmillani.
Kun taas meikkaan arkimenoihin tai juhliin mies ei kehu lainkaan naamaa, toki saattaa vaatteita kehua.

Tottakai meikkaan itse silloin kuin haluan ja itseäni varten tottumuksesta, mutta tämä on alkanut jotenkin kiinnittämään huomioni sillä voisin väittää että moni nainen haluaisi kuulla kehuja mieheltään kun panostaa ulkonäköönsä enemmän vaikka juhliin lähtiessä.
Olen tästä puhunut miehelle ja vastaus on, että olen aina niin kaunis ja upea oli meikkiä tai ilman, mutta kehut eivät tule luonnostaan koskaan näissä tilanteissa. Tästä ei saisi olla riippuvainen, mutta saa pohtimaan pitääkö mies todella näkemästään kun puen seksikästä vaatetta päälle ja meikkaan juhliin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut meistä tykkää enemmä siit, ku naisel ei oo meikkiä. :) Miks alkaa valehtelemaan? Siis, tekeehän meikki söpöksi, mut niin. Jos tykkää kävellä, nii miks juosta? :D En ny oikein osaa sanoa, mitä ajattelen. :/ M25

V...u mikä rețąřdi XDDDDDDDD

Juu ja minulle esimerkiksi australiamiekkonen sanoi, että ei ymmärrä miksi meikkaan aina, kun ei minun tarvitsisi. Minua ei kiinnosta v...n vertaa, saanko kehuja meikit naamassa vai en. Tuhat kertaa kivempaa kuulla, että en edes tarvitse meikkiä ollakseni viehkeä lady. Tosin näenhän sen hyvinä päivinä itsekin peilistä.

Viehkeä lady tosiaan.

Niin🖤

-miekkosnainen

Vierailija
22/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on selvä asia. Miestä ketuttaa kun olet meikannut ja ”liian hyvännäköinen”. Varsinkin kun olet lähdössä silloin jonnekin ilman häntä. Ei halua tietenkään silloin kehua että näytät hyvältä.

jo on vainoharhainen akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noita insta- ja julkkisnaisia katselee, Sofia B, Anna Abreu, Sara Sieppi jne. Niin kyllähän ne kaikki näyttävät paljon paremmilta ja kauniimmilta ilman meikkiä.

Vierailija
24/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot aina miehen kaa kahestaan meikittömänä, mut sit ku lähet ulos laitat meikkiä. Saa miehen tuntemaan et ne muut siellä ulkona on sulle laittautumisen arvoisia, mutta hän ei.

Vierailija
25/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on kyllä sellaisia miehiä, joiden itsetunto ei kestä, jos nainen saa huomiota muualta, ja jos nainen on laittautunut, meikannut, pukeutunut mekkoon tms., nainen todennäköisesti kiinnittää muidenkin miesten huomion. Ihan perusmeikkikin riittää, ei tarvitse olla mikään yökerholook.

Vierailija
26/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on kyllä sellaisia miehiä, joiden itsetunto ei kestä, jos nainen saa huomiota muualta, ja jos nainen on laittautunut, meikannut, pukeutunut mekkoon tms., nainen todennäköisesti kiinnittää muidenkin miesten huomion. Ihan perusmeikkikin riittää, ei tarvitse olla mikään yökerholook.

Siis ihan perusmeikki riittää herättämään tuon reaktion mustasukkaisissa tai huonoitsetuntoisissa miehissä, joten kyse ei ole meikin överiydestä tai suttuisuudesta.

Vierailija
27/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kumma, että naisen pitää tyrkyttää itseään muille miehille, mutta ei viitsi meikata omalleen. Iso red flag. Tuollaiset naiset pettävät HETI, kun saavat tilaisuuden.

Vierailija
28/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun taas meikkaan arkimenoihin tai juhliin mies ei kehu lainkaan naamaa, toki saattaa vaatteita kehua. "

Kyllähän tuo nyt on mielestäni aivan selvää, että jostain syystä se sinun meikattu naamasi ei vain miellytä miestäsi yhtä paljon kuin se meikkaamaton. Sanoit itsekin, että kehuu noissa tilanteissa kyllä esim vaatteita. Eli haluaa hyvänä miehenä aina jotain kehua sanoa, mutta ilmeisesti vain aiheellisista asioista, mikä toki on vain hyvä juttu. Kyllähän usein kehuistakin huomaa, onko se aito vai ei.

Vanha kunnon sanonta menee: jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa.

Vierailija
29/29 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet ruma meikattuna. Ex-vaimo oli niin huono meikkaamaan ettei sen kanssa kehdannut lähteä mihinkään. Piti aina keksiä tekosyy miksen pääse mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme