Tyttöystävä käyttäytyy huonosti
Heittää limupulloja kaduille, Kiroilee joka 5 minuutti kun hengaillaan yhdessä, karkkipussit heittää myös kaduille. Olen itse laiha mutta hän ei ole. Sylkee kaduille.
Kannattaako hylkää?
Kommentit (20)
Jätä se emakko. Osaat kirjoittaa, joten löydät paremman.
Valintasi olet tehnyt. Miksi ihmeessä täällä kitiset, ota tai jätä.
Etkö tiedä ,että ”vakka kantensa valitsee”.
Kiroilu on kyl miust todella iso turn-off naisessa. :/ Siun pitäisi sanoo noista hänelle, ja vaatia muutosta tai muuten tulee ero. :o Nuo o vielä sellaisia asioita, et niihin voi vaikuttaa. Jokainen voi jättää kiroilun pois, lopettaa roskaamisen ja laihduttaa liikkumalla ja syömällä oikein. :) M25
Ja jälleen vaimotrollinainen yrittää onneaan trollin suhteen 😴😴
Minä ehkä hylkäisin hänet. En tiedä miten hylkää.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se emakko. Osaat kirjoittaa, joten löydät paremman.
Mielestäni hän nimenomaan ei osaa kirjoittaa. Tai ainakin kirjoittaa vierasta kieltä. Mitä ihmeen hesan murretta tuollainen hylkää on? Oi aikoj, oi tapoja.
Päätä patteriin-kautta emakko ulos kadulle.
Heittääkö käytetyt tamponitkin luontoon?
Kyllä tyttöystävä rauhoittuu ja viisastuu kun pahin teiniaika on ohi. Ota huomioon, että hän voi olla ainoa tyttöystävä jonka koskaan saat. Ja nuorena otetun voi vielä opettaa tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on kyl miust todella iso turn-off naisessa. :/ Siun pitäisi sanoo noista hänelle, ja vaatia muutosta tai muuten tulee ero. :o Nuo o vielä sellaisia asioita, et niihin voi vaikuttaa. Jokainen voi jättää kiroilun pois, lopettaa roskaamisen ja laihduttaa liikkumalla ja syömällä oikein. :) M25
Kiroilu on kuvottavaa ihan jokaisella ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu on kuvottavaa ihan jokaisella ihmisellä.
Oon samaa mieltä. Laitoin tuohon naisen, koska olen hetero. :) Kiroilu o kyl täysin turhaa ja moukkamaista. M25
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pullot on nykyään muovia.
No mutta sittenhän tässä ei ole mitään ongelmaa. Jättää kierrättämättä pullot ja kylvää paskaa ympärilleen muiden verorahoilla siivottavaksi. Saatanan hieno ihminen.
turpaan tuollaiselle akalle, niin oppii tavoille
Kannattaa jättää sika.