Kaveri odottaa kosintaa, mutta tiedän, että mies ei tule kosimaan
kaveriani, koska kuulin että mies ei ole häneen rakastunut. Ei ole koskaan ollutkaan tosissaan kuulemma. En halua olla paha viestinviejä, etenkään kun emme ole mitään bff. Tuntuu silti pahalta.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata viedä sitä viestiä, sinähän ne vihat saat vain päällesi. Vaikea tilanne.
Tämä. Voi kun ihmiset osaisivat olla puuttumatta toisten elämään.
Pakko sen naisen on aistia, että kaikki ei ole hyvin suhteessa. Naisen vaistolla tietää. Mutta voi tietty kieltää asian mielessään, jos on mielestään löytänyt hyvän miehen.
Ei ole sinun tehtävä puuttua tilanteeseen. Ja niin kuin joku aikaisemmin sanoi niin sinä olisit lopulta se joka saa vihat niskaansa eikä kaveri luultavasti usko sinua vaan syyttää kateellisesksi yms. Voit nyt vaan toivoa että kaveri herää tilanteeseen mahdollisimman nopeasti itse.
Tero vissiin asialla? No EI OLE UUTTA!! 😂😂😂😂😂😂😂😂
Kaverisi voisi itse kosia miestä, jos haluaa. Ellei mies suostu, sittenpä tietää. Tai jos suostuu, vaikkei rakasta, ikävää, mutta silloin mies itse on syyllinen. Ei ainakaan kaadu ulkopuolisten spekulointiin.
Onko tämä kyseinen mies kenties sinuun ihastunut tai olette olleet sängyssä?
Ei kannata viedä sitä viestiä, sinähän ne vihat saat vain päällesi. Vaikea tilanne.