Pitääkö naisille kertoa jos on huono seksissä?
Tavallaan etukäteen varoittaa, että ei ole kauhean kokenut ja laukeaa nopeasti. Tuolla toisessa keskustelussa vähän vitsailtiin, että pienimunaisten pitäisi varoittaa naista etukäteen ja olla heti rehellisiä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Voishan sitä sanoakkin; aina se suora puhe on hyvä asia. Toki voi miettiä KUINKA sanoo. Puolin ja toisin.
No kuinka se kannattaisi sitten sanoa?
Jos laki sanoo, että rikostaan ei tarvitse tunnustaa, niin ei kai itselle haittaa tuottavia asioitakaan. Retostelet kyvyilläsi ja annat naisen sitten huomata asioiden laidan. Huomaat ettei naisetkaan ole rehellisiä ulkonäöstään, vaan ovat paklanneet viat piiloon.
Eikai sitä tartte sanoa että on kokematon. Voit esim. sanoo sille naiselle että haluut että se opettaa sulle mistä just se tykkää. Kokematon joka on herkkä kuulostelemaan naisen tuntemuksia on paljon parempi kun kokenut joka luulee tietävänsä mistä kaikki naiset tykkää.
Jos pelkkää seksiseuraa etsit, voi olla tarpeen. Jos parisuhdetta, toimi parhaaksi katsomallasi tavalla. Itselleni ei ole tuollaisella asialla merkitystä, jos olen ihastunut/ rakastunut. Yhdyntä kestävyyttä tärkeämpää on halu tuottaa nautintoa muilla tavoin.
tuohan on suhteellista. vaikka olisit huono, niin voit olla parempi kuin edelliset partnerit.
turha sitä on etukäteen mahdollisuuksiaan huonontaa. kun olette lopettaneet, niin siinä vaiheessa toinen tietää että olet huono. yhden illan jutuissa tuolla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
tuohan on suhteellista. vaikka olisit huono, niin voit olla parempi kuin edelliset partnerit.
turha sitä on etukäteen mahdollisuuksiaan huonontaa. kun olette lopettaneet, niin siinä vaiheessa toinen tietää että olet huono. yhden illan jutuissa tuolla ei ole merkitystä.
juu ei miehelle, mutta naiselle on. Kun ei saa niin olis kiva jo etukäteen sanoa, että en sitten panosta, panen vaan että itse saan. Sinulle en sormeani liikuta sillä missä haluaisit. ns, Hyvä pano(KO)?
Itse en saa ollenkaan erektiota. Muutamalle kumppanille olen sen kertonut aika pian ja aika pian on suhdekkin ollut ohi. Toisten kohdalla olen sen salannut mahdollisimman pitkään, mutta kyllähän se aina eteen sitten tulee. Nämä suhteet ovat kestäneet hieman kauemmin, mutta pisin suhde on kestänyt puoli vuotta.
Jos luulee olevansa huono, ei välttämättä sitä ole. Kuitenkin pitää jokaisen partnerin kanssa opetella tuntemaan toisen kroppa ja nautinnonpisteet. Pitää olla kemiaa ja himoa.
Kaikki ei vaan sovi yhteen, vaikka olis exän mielestä ollut paska niin voi nyxän kanssa olla täydellinen.
Nopeasti laukeamisesta kannattaa puhua ainakin minusta, ei sitä kannata hävetä. Ottaa lempeää huumoriakin mukaan, että jos roiskahtaa, ei seksin siihen tattte loppua vaan jatketaan muuten heti tai myöhemmin.
Musta on tosi tärkeää, ettei miehen tarvitse koskaan kokea että laukeaminen olisi epäonnistuminen - siitä pitää saada nauttia. En ole koskaan pitänyt pahana jos mies on ns. tullut käsille, sille voidaan nauraakin yhdessä että no hups. Uusiksi vaikka sit tunnin päästä. Kyl se siitä ajan kanssa tasaantuu.
Ei tarvi, vaikka ei se haittaakaan jos kertoo ettei ole kokenut.
Voidaan yhdessä opetella!
Minulle tärkeitä miehessä on, että se on mun silmään hot ja kemiaa on, seksin voi sitten opetella eli ei tarvitse osata mitään valmiiksi.
Voishan sitä sanoakkin; aina se suora puhe on hyvä asia. Toki voi miettiä KUINKA sanoo. Puolin ja toisin.