Metsästävä äiti
Sain lapsen kesällä ja nyt kun metsästysaika on käsillä, sydämeni itkee verta kun en pääse rakkaan harrastukseni pariin. Minulla on ajokoira, jonka kanssa olin aikaisemmin useamman kerran viikossa metsässä ja labukka, jonka kanssa sitten lähes kaikki ne päivät liikkeellä kun ajokki oli tarhassa. Miten te muut metsästävät mammat olette onnistuneet jatkamaan harrastusta lasten tulon jälkeen? Tää on kuitenkin vähän erilainen harrastus kuin joku sukkien kutominen tai tunnin jumppa kerta viikkoon :D Nyt olen kerran päässyt pitämään ajokoiraa irti ja olin reissulla kolme tuntia. Vauva oli isällään sen aikaa. Mutta tää ei kyllä riitä mihinkään.
Kommentit (7)
Se on sinun oma päätöksesi, että et salli miehen huolehtia lapsesta kuin 3 tuntia. Laita maitoa pulloon , niin mies voi syöttää vauvaa.
Meillä vauva oli mukana metsällä, eli oltiin koko perhe, koira mukaan luettuna. Vauva oli tosin vain turvaistuimessa nuotiolla toisen vanhemman kanssa. Juuri äsken se lapsi lähti hirvimetsälle.
Vauva mukaan toiselle aseettomalle aikuiselle kantoreppuun. Hyvät kuulosuojaimet.
Tai sitten vaan annat sen isän olla pidemmän ajan lapsen kanssa keskenään.
En veisi vauvaa metsälle, en ottaisi mitään riskiä onnettomuuksien suhteen. Hommaat lasten hoitajan kun lapsi kasvaa niin ehtii osallistua.
Kun kerran vauvalla on isä niin anna mennä vaan ja ota omaa aikaa siihen metästykseen.
Ainut mistä huolehtisi tarkoin, niin jos imetät niin suojaa rinnat hyvin vaikka merinovillahuivilla.
Mukavia eräpäiviä!
Vierailija kirjoitti:
En veisi vauvaa metsälle, en ottaisi mitään riskiä onnettomuuksien suhteen. Hommaat lasten hoitajan kun lapsi kasvaa niin ehtii osallistua.
ja mikä olikaan se onnettomuusriski, ampuu oman pienokaisensa omasta selkärepusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mikä olikaan se onnettomuusriski, ampuu oman pienokaisensa omasta selkärepusta?
Kyllä noi känniset juntit metsässä siihenkin pystyy.
Olenko palstan ainoa metsästävä äiti vai onko kaikki muut siellä metsällä nyt? ;) Meitsi ainoa joka kotona jumissa vauvan kanssa.