Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi mieluummin: itse vierailemaan vai vieraat kylään?
20.09.2020 |
Kumpi on teille mieluisampaa: emännöidä vai mennä itse kylään? Vai mieluummin tapaaminen "neutraalilla" maaperällä kahvilassa, vuokramökillä, reissulla? Perusteluja :)
Itse toisaalta tykkään mieluummin käydä vierailemassa, koska ei ole vastuussa järjestelyistä eikä tarvitse siivota sekä voi lähteä pois kun haluaa. Mutta itse emännöidessä on mukavaa se, ettei tarvitse matkustaa, tietää, missä vietetään aikaa ja tietää keitä kaikkia on kutsuttuna.
Kommentit (22)
Mis on vaihtoehto olla kotona erossa ihmisistä? :D M25
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En enää kumpaakaan. Ennen menin mielelläni kylään, että pääsin tapaamaan ystäviä ja kavereita. Kun sitten sairastelin, ja elämäntilanteeni oli sellainen että en päässyt noin vain kyläilemään, niin huomasin että näistä ihmisistä ei kuulu mitään. Siihen jäi sitten ne minun kyläilynikin. En todellakaan tyrkytä itseäni vieraisille, jos toiset eivät oikein halua edes pitää yhteyttä. Tuon jälkeen meillä on käynyt sitten enemmän vierailijoita, kun olen kieltäytynyt enää itse lähtemästä, mutta sekin on nyt jäänyt, kun en viitsi enää kutsua, kun kävi niin monta kertaa peräkkäin sillä tavalla että olimme miehen kanssa varanneet ruokaa ja juomaa, ja siivonneet sun muuta, ja sitten ilmoitettiinkin tunti ennen tuloa, että ei me nyt tullakaan kun sataa vettä tai jotain muuta keksittyä tekosyytä.