Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuntemasi 50v nainen pukeutuu?

Vierailija
17.11.2013 |

tarkoitan sellaista tavallista naista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen nahkataki ha mustat pillifarkut viimeksi

Vierailija
2/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, T-paita, neulejakku tai muu jakku yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, villaneuletakki, suorat mustat housut, mustat nahkasaappaat. Gudrun Sjöden -villamekko tms.

Vierailija
4/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät mustat nahkasaappaat tuntuu olevan niiden juttu.

Vierailija
5/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätysvaatteisiin epämuodikkaasti, mutta persoonallisesti

Vierailija
6/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsipusero, hame, neuletakki, vyötäröä korostava vyö ja korkokengät on naapurin kieltenopen yleisin asu. Matalissa kengissä on vain puutarhahommissa ja lenkillä.

Vierailija
7/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi. Kapeat tummat Levikset, paitapusero, ehkä neule siinä päällä. Pitkät hiukset auki tai soljella kiinni, huolellinen meikki. Nilkkurit tai saappaat maltillisella korolla.

Vierailija
8/13 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 50 ja pukeudun yleensä arkena farkkuihin, erilaisia toppeja ja paitoja, saappaat tai maiharit talvella. Lyhyt tukka, paljon koruja.

Vierailija
9/13 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 50+ ja tällähetkellä mulla on mustat nilkkurit ja farkkulegginsit, leijonanruskea erikoinen neuletunika, lyhyt anilininlila villakangastakki ja kaulahuivi jossa yhdistyy tuo lila ja leijonanruskea.

Huomenna laitan varmaan jonkun joustavan kotelomekon ja neuletakin paksujen sukkisten kanssa töihin. Väriä löytyy; joko lila, sini, musta tai puna, harmaa, musta.

Keskiviikkona vois laittaa mokkahameen ja neulepuseron.

Kengät on 6-8 cm korolla. Hiukset paksut, puolipitkät ja taipuisat - sellainen leijonanharja:D Kevyt meikkil Vaatteiden alla aina sävy sävyyn alusasu.

Vierailija
10/13 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni pukeutuu vapaa-ajalla urheiluvaatteisiin, töissä useimmiten housupukuihin. Tyylikäs ja kaunis 50-vuotias nainen. 

Vierailija
11/13 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini. ostaa vaatteensa iso-roban nectarinesta. Paljon rahaa kiinni, tyylikästä ja nuorekasta.

Vierailija
12/13 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon nyt 49, ja melkein aina farkuissa kuljen. T-paita ja neuletakki, tai joku rento paita, ei siis mikään silitettävä "pukupaita" ikinä. Matalat kengät, loafer-tyyliset, citylenkkarit, kesällä tennarit tai sandaalit, nyt talvella maiharit tai ratsastussaappaan tyyliset. Takki yleensä maiharityylinen, pari klassista villakangastakkia on kans.

Kesällä mieluiten caprit ja paitapusero ilman hihoja, shortsihame on hyvä ulkoilu-/urheiluvaate.

Hameita/mekkoja äärimmäisen harvoin.

Vierailija
13/13 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat hyvännäköiset farkut, paitapusero, muutama yksinkertainen mutta tyylikäs koru= äitini eilen :)