Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi saa asua?

Vierailija
19.09.2020 |

Saatiin n. Vuosi sitten vauva ja sen jälkeen mieheni on alkanut juomaan. On fyys ja Henk väkivaltainen. Ollaan aiheellisesti lastensuojelun piirissä koska sairastan mt-häiriötä.
Olemme tällä hetkellä kriisi Kodissa ettei vauvan tarvii kuunnella riitelyä ja katsoa isän kaljan juontia.
Tähän en kaipaa haukkuja Mitäs mielenvikanen hankit lapsia ja juopon kanssa. Miehen ongelmat alkoi syn jälkeen. Pilkkaa myös meidän täällä ollessa. Pakko oli estää whatsapissa koska ettei tuu häiriö viestejä.

Kysymys kuuluu. Meidän vuokrasopimus on yhteisissä nimissä. Mies ei lähe kirveelläkään pois. Enkä minä koska vanhemmalla lapsellani pitäisi olla jo pysyvä koti. Sossut sanoneet. Ja pitääkö minun oikeesti lähtee miehen juomista ja mahdollista muutakin epäilystä on... Pitääkö lähteä karkuun? Obko tässä mitään lakia?
Minä viim talvena pääasiassa hoidin kodin koska mies töissä ja muuten juo.. Lapsen takia pakko erota en voi kokoajan antaa mahdollisuuksia kun ne ei pidä. Asutaan siis ok - talossa missä.lämmitetään puulla. Mulla myös kun mies.jää pois töistä lokakuun lopussa, paremmat tulot (koska kodinhoidon tuki ja kuntoutustuki)

Apua

Ja ehkä vähän lohdutusta... En halua veetuilua nyt z hankala olo muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sosiaalityöntekijät osaa vastata kysymykseesi, kun heidän kanssaan muutoinkin olet tekemisissä.

Vierailija
2/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kunnhankit uuden asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä sano meille että meidän itse sovittava. Se oli outoa..

Ap

Vierailija
4/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aviopuolisot ovat vuokranneet tai toinen heistä on vuokrannut yhteisenä kotina käytettävän huoneiston, tuomioistuin voi määrätessään heidän yhteiselämänsä lopetettavaksi tai tuomitessaan heidät avioeroon samalla määrätä sen aviopuolison, joka enemmän on asunnon tarpeessa, jatkamaan vuokrasuhdetta ja vapauttaa toisen aviopuolison vuokrasuhteesta taikka vapauttaa molemmat aviopuolisot vuokrasuhteesta.

https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950481

Vierailija
5/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit sulle ihana. En osaa neuvoa, mutta lapsesi takia haluan et saat asian hoidettua. Olet parempi ihminen kuin hakkaavan juopon partneri. Onnea matkaan!!

Vierailija
6/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.. Luen tuota sivustoa tarkemmin, ei olla naimisissa..

Ap

Vierailija
7/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä. Siellä. Olikin että eniten tarvitsevalle mut jaksaako tässä nyt vieläntuonioistuimia..

Ap