Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu: kokemuksia rakastajasta?

Vierailija
19.09.2020 |

Edellisen ketjuni innoittamana, lyhyt pohjustus alkuun. En saa seksiä kotona, kuin kerran tai kaksi kuussa. Haluaisin paljon paljon useammin. En aio jättää miestäni, koska muuten avioliittomme toimii.

Harkitsen rakastajaa.

Haluaisin mielelläni kuulla varattujen kokemukset rakastajista. Toimiko homma? Suosittelisitko? Miksi? Miksi et?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tilanne ihan sama. Olen kiinnostunut ja utelias seksin suhteen ja olisi kiva kokeilla jotain roolifantasiaa tai ihan vaan ajan kanssa rauhassa tutkistella ja nautiskella jossain mökkireissulla jonkun samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Nyt iän puolesta olen lähempänä 50 kuin 40. Tässä on kuitenkin muuten asiat hyvin. Vaimo on kaunis, lapsia on ja taloudellisestikin menee keskivertoa paremmin. Olen asian kanssa tuskaillut jo vuosikausia ja tuntuu, että eihän tämä muutu. Tuntuu, että menen Miehenä hukkaan. Olisi kiva löytää vastaavassa tilanteessa oleva nainen ja sopia vaikka yhteisiä lyhyitä reissuja. En tiedä missä sellaiseen naiseen saisi yhteyden.

Kuvittelen, että tämmöinen toiminta voisi toimia, jos toinen ei ole kiinni toisessa tapaillut onnistuu hieman harvemmin. Muuten varmaan jäisi kiinni. Ainakin se piristäisi omaa elämää ja poistaisi sitä vähäisen ja mielikuvituksettoman seksin tuskaa.

Vierailija
2/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jää kiinni on tosi iso riski. Niin kävi meille. Mutta selvitty on. En suosittele kuitenkaan.Eikä ollut edes väärti. Huono pano, kuten miehet yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet puolisonne kanssa rakastajan/rakastajatteren hankkimisesta? Pettämään en kannusta, koska pidemmän päälle se ei tee liitolle millään muotoa hyvää. Puolison pitäisi ymmärtää ja voisi havahtua parisuhteenne tilaan jos ottaisitte asian puheeksi asiallisesti. Ero on yksi ratkaisu.

Vierailija
4/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Olen ottanut puheeksi kotona. Haluaisin ehdottomasti mielummin mennä luvan kanssa. Ja haluaisin vakituisen, en satunnaista. Mielestäni seksi paranee yhteisellä harjottelulla, en usko monenkaan naisen(?) saavan tyydytystä satunnaisesta. Voin toki olla väärässä, omaa kokemusta ei ole. En halua erota.

Ap

Vierailija
5/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kaikenlaista säätöä, mutta seitsemän vuoden kokemuksella voin sanoaa, ettei avioliitto siitä parane. Nyt on jo ikää ja haluerot tasottuneet. En onneksi laittanut vaihtoon vaimoa, eikä toisinkaan päin, vaikka aihetta olisi ollut. Tuttuus ja yhteiset kokemukset painavat vaa’assa enemmän kuin uutuuden viehätys ja kiihko. Suosittelen vielä puhumaan vaikka terapeutin kanssa.

Vierailija
6/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme rakastajani kanssa molemmat varattuja. Salasuhde kestänyt nyt 6 vuotta. Alussa sovimme, että vain seksiä, ei tunteita. Mutta tunteet tulivat väkisin mukaan, mutta olemme käsitelleet nekin. Molemmille on ollut alusta lähtien selvää, ettemme hae toisistamme parisuhdetta ja kummallakaan ei ole tarkoitus jättää puolisoaan. Tapaamme vain kerran viikossa - kerran kahdessa viikossa. Yhdessä toteutumamme seksifantasiaa, joka on molemmilla sama. Puolisomme eivät ole siitä kiinnostuneita. Laadimme heti alussa yhteydenotto- ja tapaamissäännöt ja miitä noudattamalla emme ole jääneet kiinni tai herättäneet epäilyjä puolisoissa.

Vierailija
7/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä ON mahdollista, ihanaa lukea tämänkin puolen viestejä! :) Oletteko lähempänä 60v vai 20v ikää? Kerroit, että olette saaneet käsiteltyä tunteenne. Tätä olen miettinyt, että miten siinä onnistuu?

Ap

Vierailija
8/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä ON mahdollista, ihanaa lukea tämänkin puolen viestejä! :) Oletteko lähempänä 60v vai 20v ikää? Kerroit, että olette saaneet käsiteltyä tunteenne. Tätä olen miettinyt, että miten siinä onnistuu?

Ap

Olemme 40 ja 55. Niin kuin kai voi olettaakin, läheisyys synnytti lämpimiä tunteita ajan mittaan. Hieman kipuiltuamme tunnustimme tunteet toisillemme ja hyväksyimme, että niitä nyt on molemmin puolin. Käytännössä tämä ei kuitenkaan muuta mitään. Emme tule eroamaan puolisoistamme. Ymmärrämme myös, että joskus tämä tulee päättymään suruun. Mutta silloin olemme kumpikin yhtä hienoa kokemusta rikkaampia.

Vierailija
9/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Olen ottanut puheeksi kotona. Haluaisin ehdottomasti mielummin mennä luvan kanssa. Ja haluaisin vakituisen, en satunnaista. Mielestäni seksi paranee yhteisellä harjottelulla, en usko monenkaan naisen(?) saavan tyydytystä satunnaisesta. Voin toki olla väärässä, omaa kokemusta ei ole. En halua erota.

Ap

Hyvä että olet ottanut puheeksi. Älä eroa pliis.

Ehkä voisin auttaa sinua, en tiedä.

Vierailija
10/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme rakastajani kanssa molemmat varattuja. Salasuhde kestänyt nyt 6 vuotta. Alussa sovimme, että vain seksiä, ei tunteita. Mutta tunteet tulivat väkisin mukaan, mutta olemme käsitelleet nekin. Molemmille on ollut alusta lähtien selvää, ettemme hae toisistamme parisuhdetta ja kummallakaan ei ole tarkoitus jättää puolisoaan. Tapaamme vain kerran viikossa - kerran kahdessa viikossa. Yhdessä toteutumamme seksifantasiaa, joka on molemmilla sama. Puolisomme eivät ole siitä kiinnostuneita. Laadimme heti alussa yhteydenotto- ja tapaamissäännöt ja miitä noudattamalla emme ole jääneet kiinni tai herättäneet epäilyjä puolisoissa.

Mikä estää teitä olemasta yhdessä? Haette pelkkää panoa toisistanne? Miksette saa sitä kummatkaan omiltanne?

Vierailija
11/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tarinanne. Toivon teille onnea! :)

Ap

Vierailija
12/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Mitä tarkoitat? :)

Ap

Vierailija
13/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12: Mitä tarkoitat? :)

Ap

Olisi pitänyt pitää suuni kiinni. Tehkää mitä haluatte, kyllä se siitä :)

Vierailija
14/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Kerro toki, kuulisin mielelläni kaikenlaisia kantoja! :)

Vierailija
15/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuun ja lepää. Se 12.

Vierailija
16/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12: Kerro toki, kuulisin mielelläni kaikenlaisia kantoja! :)

Voin niitä kertoa ajan kanssa. Lepää ny jo tähän aikaan :)

Vierailija
17/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 40min ennen kuin kommentointi suljetaan tältä päivältä. Minulla ei ole kiire :)

Ap

Vierailija
18/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 40min ennen kuin kommentointi suljetaan tältä päivältä. Minulla ei ole kiire :)

Ap

Numeroni tiedetään,olen nykyään sinkku mutten halua ongelmia kellekään. Kuinka saan yhteyden sinuun ? Miksikä saan sinua kutsua? Mullakaan ei ole kiire :) Olen A ja se tähti.

Vierailija
19/22 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto tosi hyvä ja hyvää seksiä 1-2 krt viikko, kaikki siis hyvin. Olen M49

On kuitenkin enemmän himoa ja halua toteuttaa erilaisia fetissejä + BDSM. Minulle ratkaisu ollut maksullinen nainen, riskitöntä, eivät soittele perään. Plus asiantuntevaa hyvää kyytiä. Suosittelen.

Vierailija
20/22 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta AP, nyt on. laita nm perään 46, kun joku oli jo tuolla aikaisemmalla nm siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan