Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hetken rauhaa kotona.

Vierailija
19.09.2020 |

Istahdan hetkeksi aikaa, avaan somen ja katson mielenkiintoista videota. Alkaa mieheltä vaahtoaminen saunakamppeista, saunaan aikaa 10min, eikä omien juttujeni laitto kestä ku 2min. Ei, koko ajan valitetaan "saunaan, saunaan, saunaan". Palaa päreet kun jo viidennen kerran sanot, että laita ihan kohta, kun olen videon katsonut loppuun.

Olen jumalauta aamusta saakka tehnyt ja touhunnut yhtä sun toista, mies kittas kaljan heti jo herättyään ja minä TAAS vaihteeksi ajoin kauppareissut. Mies menee maate ja hoidan siivouksen ja mattojen sisään tuonnin. Mies makaa. Viskaan matot nurkkaan ja totean, että nonni, nyt oon sit minäki osuuteni tehny. Mies märisee etteikö hän muka ole mitää tehny.
Olin saunas 20min, ja lähin meneen. Laitoin viestin että minuutti sitten pitäis ollu jo hänenkin valmis.

Ei hetkenkään rauhaa saa, ilman kenenkään vinkumista mistään. Mies itse viettää somessa aikaa huomattavasti paljon enemmä ku minä, enkä oo sille siitä sanonu mitää, mutta auta armias kun itse haluan rauhassa selata somea ja katsoa videoita, tulee tehtävälistaa mitä pitää tehä. Vaikka itsekin voisi herra tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä pääsee helposti eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla