Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tyylini vähemmän homssuiseksi?

Vierailija
19.09.2020 |

Ongelma on että olen homssuisen näköinen. Olen 30v mutta kasvoista aika perus suomalainen, vaalea, perunanenä, ei poskipäitä, sille ei voi mitään. Meikkaan vain kevyesti. Hiukset on solisluihin nyt. Normaalipaino/laiha.

Haluaisin näyttää paremmalta. Mutta jos laitan päälle jakkuja tms näytän ihan nuorelta joka yrittää näyttää aikuiselta. Jos taas käytän farkkutakkeja ja tennareita se sopii paremmin, mutta näytän räjähtäneeltä verrattuna muihin kadulla. Asun Helsingissä. Haluan olla siistin näköinen, mutta en yhtään tätimäinen. Vaan aikuismainen mutta freesi. Vinkkejä? Persoonaltani olen tosi vetäytyvä/ujo, diggaan rokkimusaa jne mutta en halua näyttää miltään kouvolatukalta. Mutta siis tämä vain taustaksi jos ehdotatte jotain tyylejä,

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä niitä vaatteita mitkä itse koet sinulle parhaiksi, jokaisella on oma tyyli, ei ole pakko olla yhtä huoliteltu kuin muut. Meikki ja kampaus viimeistelee tyylin, kevyesti meikkaavat itsekin tai usein ilman, niin onhan tyylissä heti valtavasti eroa kun meikkiä on käytetty enemmän ja hiukset laitettu paremmin kuin pelkälle ponnarille.. Vaikka oon yli 30v en saa edes tupakkaa ilman henkkareita, jos en ole mitään meikkiä vaivaantunut laittaa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän