Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ooot sä koskaan mies opetellut soittamaan agustisella kitaralla naiselles tulikuumia espanjalaisia sävelmiä kyntilän valossa ja punaviiiniä nauttien?

Vierailija
19.09.2020 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluummin harjoittelen kunnon valaistuksessa. Punaviinin juominen taas on hiukan hankalaa jos samalla soittaa kitaraa.

Vierailija
2/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mieluummin harjoittelen kunnon valaistuksessa. Punaviinin juominen taas on hiukan hankalaa jos samalla soittaa kitaraa.

Mä huomaaan että sun ongelma tosssa sun hommssa on se etttä olet kylmettynyt elämälle ja nyt teeet kaikesta liiika kirjaimellista. Hteket elämässä ovat ne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies opettelee soittamaan wiululla jääkylmää suomalaista konserttoa

Vierailija
4/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittelen vaan noggahuilua.

Vierailija
5/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä huomaaan että sun ongelma tosssa sun hommssa on se etttä olet kylmettynyt elämälle ja nyt teeet kaikesta liiika kirjaimellista. Hteket elämässä ovat ne...

ELäämä ilmaaan älyää ja mielikuvituusta niiin se on... ootsä kasvanut maaalla ja lapsesta saaakka pakotettu siiihen ympäristööön ja kasvamaan siiinä?

Vierailija
6/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa harjoitteluvaiheessa en nauti viiniä, se ei edistä oppimista. Mutta sitten kun soitan sille kuumalle gimulille illallisella niin sitten voi lasillinen mennäkin.

Vierailija
7/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harmi että naiseni on kitaransoiton lehtori, joka korjaa tulista soittoani.

Vierailija
8/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Zinc

Vierailija
9/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

letun Vihtori kirjoitti:

Kyllä. Harmi että naiseni on kitaransoiton lehtori, joka korjaa tulista soittoani.

Opettele sitten soittamaan ukulelea.

Vierailija
10/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo gosgaan opetellut soittaa guumia sävelii gynttilän valos agustisella gitaralla giggeli guumana.

Vierailija
11/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa harjoitteluvaiheessa en nauti viiniä, se ei edistä oppimista. Mutta sitten kun soitan sille kuumalle gimulille illallisella niin sitten voi lasillinen mennäkin.

Suusta huokuuu systemaaattisuus, romantiikka ja rakkaus ei ole systemaaattista vaaan ihan muuta.

Vierailija
12/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suusta huokuuu systemaaattisuus, romantiikka ja rakkaus ei ole systemaaattista vaaan ihan muuta.

Tiedääätkö mikä systemaaatisen ihmisen käytöksesssä on huonoa, se on kapeiden logiikoiden toimintaaa joiden läpi esiim taiteilijat näkeväät.

Vierailija
13/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta naisten saaminen selvästikään tuota miestä.

Vierailija
14/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva soittelee mun nahkafagottia

Rräähhäh...

Vierailija
15/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panjoa uuninpankolla rötköttäen soittaa joskus pikkupieruissa meijän paappa.

Vierailija
16/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo.

En myöskään pidä naisia omaisuutenani.

Vierailija
17/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul o ukulele ja osaan soittaa sil muusiikkia videopeleistä. :) Kitaralla soittamisen varmaan oppisi melko helposti. Noista viineistä ja kynttilöistä en sano mitää, ku oon sinkku. M25

Vierailija
18/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säggibilli, piimää ja räpsyvä loisteputkivalaisin!

Vierailija
19/19 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guggobillillä soitan eugolle uggonooaa, euggo on ihan egstaasissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi