Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään vaivasenluista kärsivää paikalla? :/

Vierailija
16.11.2013 |

Mihin näitten kanssa pitäisi hakeutua, että saisi apua? Ei VIELÄ kovin näkyvät, joten ehkä jotain olisi tehtävissä? Vihlovat ja kipuilevat on, ja toisesta jalasta vetää jo isovarvasta vinoon ja kyhmy kasvaa :( Äidilläni ja tädilläni on todella pahat vaivasenluut enkä minäkään niiltä näemmä välty :´(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini ainakin meni työterveyden kautta kuvauksiin ja sieltä olisi saanut lähetteen leikkaukseenkin. Tuo on vain sen verran iso leikkaus, kun kumpikin jalka olisi leikattava, ettei hän ole vielä mennyt.

Vierailija
2/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa kuin ap, paitsi että kipua ei ihan vielä ole. Siispä UP, kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ihan terveyskeskuksessa, ottivat röntgenkuvat. Ei sitten ollut

vaivasenluu, vielä.

Lättäjalat olleet aina ja yksilöllisiä pohjallisia suosittelivat. Jalkahoitajalle olisi saanut lähetteen, mutta lähdin hakemaan niitä pohjallisia josko auttaisivat.

Vierailija
4/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kääntyneen varpaan tukemiseksi on saatavissa varpaiden väliin asetettavia kiiloja, joiden käyttö korjaa varpaan virheasentoa ja vähentää vaivoja. Jalkineiden tulee jakaa paino tasaisesti koko jalkaterälle; solki- tai nauhakiinnitys ja alle 3 cm:n korko ovat suositeltavia.

Muista myös kärjestä riittävän leveät jalkineent.

Vierailija
5/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kans. Mulla oikeassa jalassa koko ajan näkyvä patti ja tosiaan isovarvas on vinossa. Toisinaan todella kipeä jalka jumppaamalla sen olen saanut ihan käyttökelvolliseksi, vaikka ei se patti mihinkään häviä vasemassa jalassa ei niin paha toisinaan sekin kipuilee mut ei tuollaista pattia ku oikeassa. Äidilläni on ainakin vaivasenluut, terveydenhoitaja sanoi että se on rakenteellinen vaiva. leikkausta mietin mutta yhdellä tutulla leikkaus epäonnistunut ja se pelottaa.

Vierailija
6/6 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on leikattu molemmista jaloista vaivasenluut. Onnistui hienosti, mutta oli äärimmäisen hermoja raastavaa, varsinkin kun leikkautin molemmat jalat yhdellä kertaa, pääsin yhdellä pitkällä sairauslomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän