Miksihän sellainen mies roikkuu minussa joka ei ehdottele tapaamisia, ei tartu mihinkään ns. koukkuun joita kokeilen
vaan kertoilee vain omista tekemisistään, harvoin kysyy tai edes kommentoi omistani jos niitä kerron. En oikein keksi onko hän lintu vai kala. Aika harmittomana pidän mutta aina paikoin ihmetyttää mikähän hänen motivaationsa tällaiselle yhteydenpidolle on. Välillä katoilee jopa viikoiksi ja ajattelin jo että siinä se sitten meni mutta sitten hän palaa takaisin ihan muina miehinä (ei kerro missä oli tai mitä tapahtui). En oikein tämän johdosta enää pysty luottamaan häneen ollenkaan enkä tee suunnitelmia tulevaisuuteen niin että sisältäisi hänet vaikka joskus alussa se oli ns. vaihtoehtona kyllä. Facessa siis jutellaan yksityisviestein kun tutustuttiin noin vuosi sitten yhdessä kiinnostuksenkohde/harrasteryhmässä. Ja ollaan kyllä tavattu mun aloitteesta joskus aikaa sitten mutta ei silloinkaan tapahtunut mitään muuta kuin pari syvempää katseidenvaihtoa (normaalikäytöksen lisäksi siis kun vietettiin muutama tunti yhdessä yhdessä tilaisuudessa). Ja molemmat ollaan eronneita, lapsia on kummallakin.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ajankuluksi viestittelee,haluaa huomiota mutta ei ole aikomustakaan muuhun koska ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Itse kokenut tämän saman.
Hämmentää kun ne hänen kertomansa jutut ovat esim. jotain kotinsa remonttiin liittyviä. Jostain tapetoinnista kertoi ummet ja lammet enkä ole koskaan käynyt tosiaan hänellä edes kylässä että tietäisin oikeasti mistä puhui! Mutta ei hän siitäkään saanut aasinsiltaa kysyäkseen haluanko tulla katsomaan niitä paikan päälle tms. Enkä tarjoutunut kyllä itsekään tosin. ap
Näitä kirjoittelijoita riittää, kerrotaan omat kuulumiset mutta ei kysytä koskaan mitä toiselle kuuluu. Itse jaksoin jonkin aikaa ja kun lopetin vastaamasta niin kokeili muutaman kerran ja hävisi sen jälkeen taas.
Sama
Entä mitä hänen kanssaan kannattaisi siis tehdä? Itselle tuo viestittely on jo melko harmitonta mutta ehdin jo surra sitä ettei tästä mitään tullut. Ehkä järkevintä olisi lopettaa koko yhteydenpito mutta joku ghostaaminen tuntuu niin nololta, toisaalta ei tässä ole tapahtunut mitään sellaista että pitäisi suutuksissaan alkaa toivotteleman mitään hyvää loppuelämääkään. Saatetaan joskus myöhemmin törmätä uudelleen esim. tuossa vuosittaisessa tilaisuudessa jossa viimeksikin yhdessä kävimme. Niin ei oikein viitsisi poltella siltojakaan takanaan. Enkä muutekaan halua mitään draamaa. Olisi kyllä helpompaa jos hän oikeasti jäisi pois yhteyksistä silloin kun saa näitä viestittelemättömyyspuuskiaan. Herättää turhaan toiveita kun palaa. ap
Estä hänet ja keskity miehiin, joista olet kiinnostunut ja jotka ovat kiinnostuneita sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Estä hänet ja keskity miehiin, joista olet kiinnostunut ja jotka ovat kiinnostuneita sinusta.
Tuollainen estäminen tuntuu vähän liian dramaattiselta reagoinnilta. Kun ei hän ole mitään pervoja kirjoitellut tms. Päinvastoin! ap
Ajankuluksi viestittelee,haluaa huomiota mutta ei ole aikomustakaan muuhun koska ei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Itse kokenut tämän saman.