Missä iässä tyylisi vakiintui?
Kommentit (19)
Olisinko ollut 22, kun löysin oman minimalistisen, mutta persoonallisen tyylini.
Parikymppisenä. Näin 13 vuotta myöhemmin edellee sama tyyli.
Ikää on nyt vasta 22, mutta kyllä viimeisen viisi vuotta olen pukeutunut samanhenkisesti. Saattaahan tämä tyylini vielä muuttua, mutta juuri nyt tuntuu hyvin omalta.
Luulen että se on vasta nyt parin vuoden aikana asettunut kohdilleen. Ennen se oli vähän liian nuorekas, nyt klassista pienellä vivahteella.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 16:24"]
Luulen että se on vasta nyt parin vuoden aikana asettunut kohdilleen. Ennen se oli vähän liian nuorekas, nyt klassista pienellä vivahteella.
[/quote]
Ainoa mikä ei vieläkään onnistu, on oikein vastaaminen... eli ikää on nyt 36...
21- vuotiaana se alkoi hahmottua, asuin ulkomailla ja pääsin eroon pikkukylän paineista. Silloin huomasin, että korot ja helmat ovat minua varten, meikannut olin jo aiemmin. Koen yhä Suomen ilmapiirin aika ahdistavana, täällä naisellisuutta pidetään pinnallisena.
Mun kohdalla olisi parempi kysyä, milloin olen kadottanut tyylisi. Siinä lähellä kolmeakymppiä, oon nyt 33. Koskahan se löytyy?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:03"]
Mun kohdalla olisi parempi kysyä, milloin olen kadottanut tyylisi. Siinä lähellä kolmeakymppiä, oon nyt 33. Koskahan se löytyy?
[/quote]
Mulla hävisi jo about kakskymppisenä. Teininä pukeuduin muuhunkin kuin perustrikooseen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:06"]
[/quote]
Mulla hävisi jo about kakskymppisenä. Teininä pukeuduin muuhunkin kuin perustrikooseen.
[/quote]
Miten vanha oot nyt? Liittyykö tyylisi katoaminen johonkin isoon elämänmuutokseen?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 17:06"]
[/quote]
[/quote]
Miten vanha oot nyt? Liittyykö tyylisi katoaminen johonkin isoon elämänmuutokseen?
[/quote]
Nyt olen 26. Ei kai siinä kummempaa, kuin että teiniaikojen rokkarityyli väistyi ja jostain syystä ne perustrikoot tuli tilalle. En ole kauhean kiinnostunut ulkonäköasioista.
ei ole täälläkään vielä vakiintunut, 31
Vierailija kirjoitti:
Minulla katosi joskus nelikymppisenä, kun alkoi tuntua, että töissä pitää näyttää asialliselta, ja luin vielä täältäkin niitä "klassinen tyyli"-vuodatuksia 🙄
Olen 30v, palaamassa samaan tyylin mikä minulla oli muutama vuosi sitten. Äitiys- ja imetysajan vaatteet ovat olleet vähän mitä sattuu.