Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hajusteettomalla pesunesteellä voi pestä 95:ssä?

Vierailija
16.11.2013 |

Niin, mikä olisi hyvä hajustamaton pyykinpesuneste, jolla voi pestä 95:ssä asteessa?

Olen käyttänyt Neutralia, mutta se uudistui, ja ei ilmeisesti enää sovi niin kuumalla pesuun..!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, lue pullon kupeesta, millaisille lämpötiloille sitä suositellaan.

Vierailija
2/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt Erisania ja Sertoa. (Sertossa vain valkopyykille oleva on hajustamaton.) Kumpikin jauhetta, mutta eivät sisällä zeoliittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupähkinäjauhe.

Vierailija
4/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Omo Sensitiveä. Olen allerginen hajusteille ja tuo on ainoa, joka oikeasti puhdistaa vaatteet. 

Vierailija
5/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:59"]

Herranen aika, lue pullon kupeesta, millaisille lämpötiloille sitä suositellaan.

[/quote]

Miksi palstajankkaaja vastaa tällaiseen ketjuun :( Väännän nyt sitten rautalangasta kun et tajunnut: Neutral pullon kupeessa ei enää lue 95, se soveltuu siis vain 60 asti. Tiedustelin ihmisten kokemuksia mikä olisi hyvä nestemäinen pesuaine millä voi pestä 95:ssä. Kiitos teille asiallisille vastaajille :).

Vierailija
6/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suomalaista jauhetta käytetty jo vuosia.

http://www.virtasenmaalitehdas.fi/yritys/hyva-pyykki/

Vierailija
7/7 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumme Sensitive pyykinpesuneste. Ympäristömerkkikin on ja vähemmän pakkausjätettä, kun on sellaisessa pehmeässä pakkauksessa eikä kovassa muovipullossa, joten suosin tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi