Fanittaako aikuiset ketään julkkiksia?
Kommentit (7)
Mä fanitan Dave Grohlia ja olen 44v. Siis ihailen valtavasti superlahjakasta muusikkoa joka vaikuttaa olevan myös mukava ihminen.
Fanittaa tietenkin. Monellehan esim. jonkun bändin fanitus on vähän niinkuin harrastus: matkustetaan keikoille, ollaan mukana verkon faniyhteisössä, järjestetään omia levyjulkkaribileitä etc. Tiedän eläkeläisiäkin, jotka tekee tätä.
Elämässä pitää olla kaikkea hauskaa, kaikenikäisenä :)
No en itse ymmärrä, miksi jonkun lahjakkuuden ihailu loppuisi kuin seinään vain siksi että ikää tulee lisää. Toki se muuttaa muotoaan. Tiedän oman ikäiseni Madonna-fanin.
Itse ihailen myös vielä joitain bändejä ja artisteja mutta en samalla tavalla aktiivisesti kuin kymmenisen vuotta sitten.
Tarkennatko mitä tarkoitat fanittamisella?
Eräs tuttavani ainakin fanittaa Popedaa niin kovasti, että kiertää kaikki mahdolliset keikkansa ympäri Suomea.
Kyllä ainakin minä. En samalla tavalla kuin teininä, jolloin fanittaminen oli nimensä mukaan melko fanaattista. En siis enää vuoraa seiniäni julisteilla jne. Mutta ihailen joitakin ihmisiä kyllä. Kyse aikuisiällä on enemmänkin arvostamisesta, joka perustuu sanomisiinsa. Nämä sanomiset voivat toki olla myös esim. biisien sanoituksia.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 11:38"]
Eräs tuttavani ainakin fanittaa Popedaa niin kovasti, että kiertää kaikki mahdolliset keikkansa ympäri Suomea.
[/quote]
Apua...:D