Koronan leviämisvauhti ihmetyttää
Muistaakseni joulukuussa oli ensimmäisiä uutisia Kiinassa leviävästä viruksesta. Sitten vasta helmi-maaliskuussa oli mukamas ensimmäiset Euroopassa. Lähti leviämään räjähdysmäisesti ihan hetkessä ja oli pian tuhansissa. Nimenomaan nuo määrät ja aika ihmetyttävät.
Jotenkin en usko tuota aika-asiaa. Järkevämpää on, että korona on jyllännyt jo ennen helmikuuta myös Kiinan ulkopuolella ja täälläkin. Ei ole vain testattu. Koronapotilaita on luultavasti hoidettu influenssapotilaina.
Vasta tuolloin maaliskuussa pystyttiin testaamaan koronaa.
Kommentit (10)
Nythän tiedetään, että koronaa oli jo loka-marraskuussa ja ehkä sitäkin ennen.
Onhan se jo ihan virallisestikin todettu, että korona lähtyi leviämään Kiinasta muihin maihin jo syksyllä 2019 jossain isoissa kansainbölidissä urheilukisoissa.
On suomalaisiakin, jotka ovat saaneet koronadiagnoosin jälkikäteen ja sairastaneet sen jo vuodenvaihteessa.
Olen 90% varma, että sain sen itsekin ulkomaanmatkalta tammikuussa.
Joistain viime vuoden lopulla kuolleista on mm. Espanjassa tehty jälkikäteen koronatesti ja todettu, että olikin korona.
Kohta tulee se aika kun kerrotaan että suomalaisilla on ns. laumasuoja. Suurin osa on jo sairastanut koronan, ehkä huomaamattaankin, jo alkuvuodesta.
Olen jo muissa ketjuissa kertonut, että sairastimme perheen voimin tammi-helmikuun taitteessa ja yksi joutui keuhkokuumeen vuoksi sairaalaankin. Oli paljon kiinalaisia turisteja meilläpäin tuolloin.
Yhteiskuntamme tulee tuhoutumaan käsin koskematta - sanotaan Raamatussa.
Voisiko koko Maan talous tuhoutua tässä korona-aikana ?
Tällä hetkellä logistiikkaa, teollisuutta ja energia-alaa ajetaan alas vapaassa pudotuksessa.
Pörssit syöksyivät - pian se jatkuu.
Pian em. alkaa vaikuttamaan myös terveydenhuoltoon.
Ruumiita alkaa siis tulemaan kiihtyvässä määrin. Muitakin kuin korona-ruumiita.
Tosin sotajoukkojakin siirrellään ympäri maailmaa, eli sota tulee sitten vielä viimeistelemään tuhon.
Muistatteko kun varsinkin Pohjois-Italiassa "räjähti" lukemat ihan hetkessä?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo muissa ketjuissa kertonut, että sairastimme perheen voimin tammi-helmikuun taitteessa ja yksi joutui keuhkokuumeen vuoksi sairaalaankin. Oli paljon kiinalaisia turisteja meilläpäin tuolloin.
Meilläkin on perheessä sairasteltu porukalla jo vuodet ja olin pienenä keuhkokuumeen takia sairaalassa. Olikohan korona??
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntamme tulee tuhoutumaan käsin koskematta - sanotaan Raamatussa.
Voisiko koko Maan talous tuhoutua tässä korona-aikana ?
Tällä hetkellä logistiikkaa, teollisuutta ja energia-alaa ajetaan alas vapaassa pudotuksessa.
Pörssit syöksyivät - pian se jatkuu.
Pian em. alkaa vaikuttamaan myös terveydenhuoltoon.
Ruumiita alkaa siis tulemaan kiihtyvässä määrin. Muitakin kuin korona-ruumiita.Tosin sotajoukkojakin siirrellään ympäri maailmaa, eli sota tulee sitten vielä viimeistelemään tuhon.
Tässä malliesimerkki uskovaisesta, jonka höpinät saavat minut inhoamaan näitä hihhuleita.
Olin sairaalassa teholla viime vuonna kun korona ei vielä ollut julkisuudessa. Yleiskunto meni tosi heikoksi eikä he oikein sairaalassa tienneet mikä on. Sain antibioottia suoneen ja muutaman pussin vertakin. Saivat minut sitten viimein jaloilleen ja kuntoon mutta jäi vähän epäselväksi mikä oikein oli.
Jälkeenpäin olen ajatellut että olikohan mahdollisesti korona.
Voi olla. Ja jos ei olis tajuttu että se on Koronaa. Niin kuolleet vanhukset olisi kärrätty vaan ihan normisti hautuumaalle ilman mitään kohua.