Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos minäkin vaan makaisin sohvalla?

Vierailija
19.09.2020 |

Mitä siitäkin tulis?
Juu, ei puhtaita vaatteita, ei puhtaita astioita, hukuttais roskiin, kämppä ois likainen kuin sikolätti, harvemmin ois ruokaa laitettuna, lapsella ei ois vaatteita jne.
Mitä tekee mies? Makaa sohvalla, leikkaa nurmikon (20min), hoitaa auton jolla vain hän ajaa. Siinäpä ne.
Yhdessä käydään kaupassa.
Taas mennyt suurin osa päivästä kotitöihin ja mies makaa sohvalla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile😄

Vierailija
2/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni piha/ nurmikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni piha/ nurmikko.

Isohan tuo on. Minulla menee nurtsin ajoon 5 minuttia ja siihen ajan naapurinkin pihan ja putsaan koneen

Vierailija
4/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte molemmat kokoaikatöissä?

Vierailija
5/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat töissä täyspäiväsesti. Minä tällä hetkellä etätöissä.

Ap

Vierailija
6/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua testata, niin sitten vaan teet ja puuhaat jatkossakin.

Vierailija
7/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit sen roolin aluksi että teet kaiken? 

Vierailija
8/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollaista sikolättitouhua, kun en ryhtynyt piikomaan kotona toisen maatessa. Sitten ostin oman asunnon, joka on siisti ja mukava. Nyt on kivaa. Jos toinen ei tee, en käsitä miksi toisenkaan pitäisi.

Vierailija
9/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei aja edes sitä nurmikkoa.

Vierailija
10/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit sen roolin aluksi että teet kaiken? 

Suhteemme alussa mies teki kyllä enemmän. Tää makoilu on alkanut noin 10v sitten. Ja en, en ole ikinä kommentoinut ja nalkuttanut että tekis jotain väärällä tavalla.

Huoh.

Ap

Vierailija
11/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tyssätä miehen moraali lapsen syntymään. Miehet jotenkin siinä vaiheessa helposti veltostuu ihan piloille. 

Vierailija
12/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se äijä ni ei tarvi kuunnella tota kitinää.

Vierailija
13/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa herättäisit sen miehen. Jätä miehen pyykit pesemättä. Ilmoitat kylmästi, että ruoka on katettu vain sinulle itsellesi ja lapsille.

Vierailija
14/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytte pesemään miehen pyykkejä?! Itse menin ainakin ihan aikuisen ihmisen kanssa yhteen, joka oli jo tottunut pesemään omat vaatteensa. Jatkettiin siis samalla tavalla.

Vierailija
15/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei aja edes sitä nurmikkoa.

Miksi se nurmikko pitäs edes ajaa+ Hyönteisetkin tykkää paremmin kun antaa rehottaa.

Vierailija
16/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte pesemään miehen pyykkejä?! Itse menin ainakin ihan aikuisen ihmisen kanssa yhteen, joka oli jo tottunut pesemään omat vaatteensa. Jatkettiin siis samalla tavalla.

Mies ei ilmeisesti suostu pesemään lastensa vaatteita.

Vierailija
17/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä makoilu alkoi joskus hieman lapsen syntymän jälkeen. En ole löytänyt viisastenkiveä. Olen alkanut tehdä vähemmän kotitöitä, koska eiväthän ne ole yhden ihmisen tehtävä. Nyt elämme sotkuisemmassa kämpässä. Saa nähdä herättääkö tämä yhtään? Vielä ei, koska urpo naputtaa vain siitä, miksi en ole tehnyt!

Vierailija
18/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä makoilu alkoi joskus hieman lapsen syntymän jälkeen. En ole löytänyt viisastenkiveä. Olen alkanut tehdä vähemmän kotitöitä, koska eiväthän ne ole yhden ihmisen tehtävä. Nyt elämme sotkuisemmassa kämpässä. Saa nähdä herättääkö tämä yhtään? Vielä ei, koska urpo naputtaa vain siitä, miksi en ole tehnyt!

Tuo tilanne ei muutu, mies ei luovu saavutetusta edusta. Olen pahoillani.

Vierailija
19/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan sama. Lisäksi elätän osittain miestä, joka on pienituloisempi. Minä omistan kaiken ja tienaan enemmän. Teen myös kaikki kotityöt. Hoidan lapsen yksin. Mies makaa sohvalla ja jopa huutelee sieltä syyllistävästi, että etkö halunnutkaan katsoa tuota tv-ohjelmaa tai että miksen ole hänen seuranaan siellä sohvalla.

Todellakin välillä mietin eroa, en oikein tiedä, miksen ole eronnut, kynnys on hirveän iso. Viimeksi eilen mietin sitä ihan vakavasti. Kai pelkään, että ihmiset pitäisivät mua sen jälkeen epäonnistujana tms.

Vierailija
20/26 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskoo sen sänkyyn. Näin Amber Heard teki Johnny Deppille, vois olla herättävä peliliike ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme