Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokisitko epäonnistuneesi elämässä, jos olisit 13-vuotiaiden kaksosten yh, koska lasten isä jätti jo alkumetreillä

Vierailija
19.09.2020 |

Lapset vielä puoliksi ulkomalaisia ja lasten isä ns. "huonomaineisesta" maasta, joiden kansalaisilla huono maine Suomessa. Isä ei ole lasten kanssa tekemisissä eikä ole nähnyt sitten vauvaiän.

Ajatuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö aloitus.

Vierailija
2/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan onnellinen ettei tarvisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa jota ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosten kanssa pärjää hyvin yksinkin ja heille voi riittää yksi vanhempi. Ole hyvä roolimalli. Et ole epäonnistunut.

Vierailija
4/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se isä olisi tuossa enemmän epäonnistunut jos ei huolehdi omista lapsistaan

Vierailija
5/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
6/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kokisi.

Mä jätin ihan suomalaisen miehen kun rupes vieras pilde kiinnostamaan turhan paljon noin niinkuin avioliittoa ajatellen.

Mies sitten omien sanojensa mukaan kostoksi mulle ei koskaan ole tavannut lapsiaan eron jälkeen.

Eipä nuo kyllä isäänsä kaipaakaan. Eli en pidä epäonnistuneena, päinvastoin. Oon onnistunut kasvattamaan yksin kaksi lasta aikuisuuteen ja yhden aikuisuuden kynnykselle. Kaikki fiksuja, empaattisia ja opiskelleet/opiskelemassa hyvät ammatit ja kaikinpuolin onnellisia.

Vierailija
7/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kertoo tietenkin paljon siitä, että perse edellä puuhun on menty ja turhan ajoissa on hässitty ilman ehkäisyä. Jos olet kuitenkin kasvattanut lapsista asiallisia ja järkeviä teinejä, niin ei mitään hätää. Jos he ovat häiriköitä ja löysiä kersoja, niin silloin olet epäonnistunut monessa asiassa.

Vierailija
8/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milloin akat oppii, että suomalainen mies on aina parempi kuin n e e k e r i

Suomalaisissakin miehissä on paljon paskiaisia. Isäsi esimerkiksi.

Vierailija
9/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kertoo tietenkin paljon siitä, että perse edellä puuhun on menty ja turhan ajoissa on hässitty ilman ehkäisyä. Jos olet kuitenkin kasvattanut lapsista asiallisia ja järkeviä teinejä, niin ei mitään hätää. Jos he ovat häiriköitä ja löysiä kersoja, niin silloin olet epäonnistunut monessa asiassa.

Suurinpiirtein samoin ajattelen.

Vierailija
10/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mittaa elämässäni onnistumista perheen tai miehen kautta. Minua ei ole jätetty ja lasten isä on suomalainen, mutta minun onnistumiseni liittyvät enemmän siihen, elänkö sellaista elämää, jota haluan elää, olenko saavuttanut henkilökohtaisia tavoitteitani, onko elämässäni sellaisia ihmisiä, joista pidän, jne. Joten luultavasti minun kohdallani tuollaiset mainitsemasi asiat eivät vaikuttaisi.

Vierailija
11/11 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse tiedät parhaiten miten elämäsi on mennyt. Turhaan täältä haet pahaa mieltä itsellesi.