Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako mun mies olla aseksuaali?

seksitönnä
19.09.2020 |

Tapasin pari vuotta sitten ihanan miehen mutta jo alusta asti mua ihmetytti hänen outo suhtautuminen seksiin. Hän toi esille kuinka kyllä mielellään tekee sitä ja tätä minulle mutta ei nyt niin itse koe kovin tarvetta. Hän oli kokenut seksuaalisesti rankan suhteen jonkinlaisine potenssiongelminen ja nainen ei ollut suhtautunut hyvin vaan länännyt täysin joten tämmöistä traumaa oli taustalla.

Olen sen verran elämässäni ollut parisuhteissa, että yhtäkään noin vilpittömän halutonta miestä ei ole tullut vastaan. Hän kyllä väittää haluavansa mutta vaistoan ja tunnen, että hän ei vaan henkilökohtaisesti oikein edes tiedä mitä se haluaminen on. Meillä on hyvä ja turvallinen parisuhde, puhutaan paljon ja hän lähtee terapiaankin kyllä mutta en ole mitenkään saanut kiinni mistä tässä on kyse ennenkuin törmäsin tähän aseksuaalisuus- termiin. Ei hän täysin haluton ole mutta sanotaanko, että tuntee harvinaisen vähän halua. Verikokeet on otettu ja ne ok.

Alussa sujui paremmin, alkuhuuman ja jännityksen voimalla lie mutta nyt tämä mahdollinen aseksuaalisuus näyttäytyy aika voimakkaasti. Miehellä ei yksinkertaisesti tule seksi useimmiten edes mieleen. Olen aivan varma, että hän voisi elää tyytyväisenä kokonaan tai lähestulkoon kokonaan ilman seksiä mutta en ole asiaa halunnut testata. Kun ehdotan, hän mielellään tekee mulle mutta itseään stressaa, ei oikein pysty keskittymään ja on suorituspaineita.

Onko kenelläkään tästä kokemusta ja kuulostaako aseksuaalilta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että palstan vaki-aseksuaali postailee eri näkövinkkelistä.

Vierailija
2/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En todellakaan ole mikään palstan vakikävijä ollenkaan vaan muistin vuosien takaa, että täällä pystyi kyselemään kaikenlaista. Haloo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä, että sinun ei tarvitse keksiä tekosyitä päänsärystä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan